Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

den funker veldig bra

du får ritkignok ikke 100% korrekt viftestyring da den stiller i hakk på 100rpm, og aldri går så lavt som den sier at den skal, men den går ofte litt høyere enn vanlig da. atm så kjører den zalman vf700-cu på 2800rpm og cnps7000b-cu på 2600rpm.

og så bør du regne med at gatewatchen er litt for brei for lian li front åpninga. jeg løste problemet med å pusse vekk lakken på den indre kanten av frondekselet som ligger kant i kant med gatewatchen, samt at jeg pussa ned en del på sidene av gatewatchen også. det var nok en god mm som måtte vekk, men med litt fint sandpapir, litt tolmodighet og forsiktighet så får du det til.

ellers så blir det sykt mye kabler om du skal koble til alt, selv bruker jeg kun viftestyringa. har lurt på å legge til en temp ledning for "rom" temp inni kassa, men har ikke finni en god plass å legge den uten at den synes men alikevel klarer å vise rett temp.

men kort sagt, jeg er fornøyd

Nice spirre..

Liker gatewatch`en, passer bra til kabinettet.. :)

takker. anger på at jeg ikke handla svart kasse og gatewatch, men sånn er det. neste gang blir det enten svart lian li kasse med røde vifter, eller coolermaster stacker 830 (vekta får meg til å tvile) med røde eller blå vifter. har ikke bestemt meg enda.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Satt det inn nå, måtte pusse en del ja, kommer muligens med bilde etterpå.

6004834[/snapback]

Ikke for å være grinete, men denne posten er for bilder, ikke muligens bilder.

Bare vent med å legg inn bilde til du faktisk har tatt det :D

;)

Petter

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Hvorfor tror du liksom han skal modde det da? :roll:

6011861[/snapback]

:blush: sorry.. leste ikke helt skikkelig!

Men kabinette ser veldig "modbart ut".. stort og romslig+ fult av muligheter :)

6011875[/snapback]

...og en mod er ikke akkurat det som det kabinettet hadde hatt vondt av heller.

Lenke til kommentar

Kabinettet er veldig "plaint". Ikke no dilldall, men fronten er jo så som så, men den har absolutt muligheter. Vil anbefale alle som skal modde et kabinett å vurdere dette kabinettet. Synes det er helt genialt, fordi det har så utrolig mange mulighet! De "persiennene" i midten av de to frontdelene kan også taes av og plexi, grill e.l. kan legges på isteden. Og alle sidene er helt tomme for dilldall.

Hva liker jeg best med kabinettet? Fargen! :love: Den vakre blåfargen med lillasjæret. =D

Lenke til kommentar

Okey, så på en annen måte ville du kanskje sagt at han burde konstrere seg mer om èn stil, og ikke flere.

Holde seg til et par farger som passer sammen, og ikke lage rene tivoliet?

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...