SideburnsKongen Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Nice spirre.. Liker gatewatch`en, passer bra til kabinettet.. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) den funker veldig bra du får ritkignok ikke 100% korrekt viftestyring da den stiller i hakk på 100rpm, og aldri går så lavt som den sier at den skal, men den går ofte litt høyere enn vanlig da. atm så kjører den zalman vf700-cu på 2800rpm og cnps7000b-cu på 2600rpm. og så bør du regne med at gatewatchen er litt for brei for lian li front åpninga. jeg løste problemet med å pusse vekk lakken på den indre kanten av frondekselet som ligger kant i kant med gatewatchen, samt at jeg pussa ned en del på sidene av gatewatchen også. det var nok en god mm som måtte vekk, men med litt fint sandpapir, litt tolmodighet og forsiktighet så får du det til. ellers så blir det sykt mye kabler om du skal koble til alt, selv bruker jeg kun viftestyringa. har lurt på å legge til en temp ledning for "rom" temp inni kassa, men har ikke finni en god plass å legge den uten at den synes men alikevel klarer å vise rett temp. men kort sagt, jeg er fornøyd Nice spirre..Liker gatewatch`en, passer bra til kabinettet.. takker. anger på at jeg ikke handla svart kasse og gatewatch, men sånn er det. neste gang blir det enten svart lian li kasse med røde vifter, eller coolermaster stacker 830 (vekta får meg til å tvile) med røde eller blå vifter. har ikke bestemt meg enda. Endret 27. april 2006 av Spirre Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) En kompis av meg som skal ha en slik (har den liggende ved siden av meg atm). Og han har samme kabinett som deg. Kommer tilbake med res. da Endret 27. april 2006 av ManagHead Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Sølv... Han har hatt det kabinettet i en mnd elns. Har snakket om å lakke det svart, men vi får se hvordan det tar seg ut. Skal og inn noen røde katoder, og litt UV. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Sølv... Han har hatt det kabinettet i en mnd elns. Har snakket om å lakke det svart, men vi får se hvordan det tar seg ut. Skal og inn noen røde katoder, og litt UV. 6001316[/snapback] Lurer på åssen resultatet blir med sort lakk over børstet alu! Blir sikkert digg Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) bare så dere vet det. uv funker helt klart best når det ikke er noen andre lyskilder i nærheten. så de røde katodene kan fort fjerne mye av uv effekten. sort perlemor med rødskjær? Endret 27. april 2006 av Spirre Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Satt det inn nå, måtte pusse en del ja, kommer muligens med bilde etterpå. Lenke til kommentar
chase Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Satt det inn nå, måtte pusse en del ja, kommer muligens med bilde etterpå. 6004834[/snapback] Ikke for å være grinete, men denne posten er for bilder, ikke muligens bilder. Bare vent med å legg inn bilde til du faktisk har tatt det Petter Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Slik ser nå mitt nye kabinett. Henta det idag, kjøpte det fra en mann som mente det var for stort for han. Men ikke for meg! Han hadde ikke hatt det lenge, så det er som nytt. Skal begynne å modde senere! Kabinettet er BTW et Compucase: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=CI6926BL&mcat=c124 Endret 29. april 2006 av Glisevask Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Slik ser nå mitt nye kabinett. Henta det idag, kjøpte det fra en mann som mente det var for stort for han. Men ikke for meg! Han hadde ikke hatt det lenge, så det er som nytt. Skal begynne å modde senere!Kabinettet er BTW et Compucase: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=CI6926BL&mcat=c124 6010770[/snapback] Likte ikke fronten helt... Men smaken er som baken.. Har btw en dårlig bak Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Hvorfor tror du liksom han skal modde det da? Endret 29. april 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Hvorfor tror du liksom han skal modde det da? 6011861[/snapback] sorry.. leste ikke helt skikkelig! Men kabinette ser veldig "modbart ut".. stort og romslig+ fult av muligheter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hvorfor tror du liksom han skal modde det da? 6011861[/snapback] sorry.. leste ikke helt skikkelig! Men kabinette ser veldig "modbart ut".. stort og romslig+ fult av muligheter 6011875[/snapback] ...og en mod er ikke akkurat det som det kabinettet hadde hatt vondt av heller. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Kabinettet er veldig "plaint". Ikke no dilldall, men fronten er jo så som så, men den har absolutt muligheter. Vil anbefale alle som skal modde et kabinett å vurdere dette kabinettet. Synes det er helt genialt, fordi det har så utrolig mange mulighet! De "persiennene" i midten av de to frontdelene kan også taes av og plexi, grill e.l. kan legges på isteden. Og alle sidene er helt tomme for dilldall. Hva liker jeg best med kabinettet? Fargen! Den vakre blåfargen med lillasjæret. =D Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Cooler Master Cavalier 1 Med CM CoolDrive 6 og Sunbeam Viftestyring Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Kassa var jo blodharry. blodharry som i stygt, veldig stygt. 5974504[/snapback] Kanskje du kunne komme med litt konstruktiv kritikk istedenfor? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) KAn backu upp det jeg sa med: kassen har forskjellige farger her og der, det er liksom bare tivoli. Viftene er helt forskjellige, uten griller.. osv. Endret 1. mai 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Okey, så på en annen måte ville du kanskje sagt at han burde konstrere seg mer om èn stil, og ikke flere. Holde seg til et par farger som passer sammen, og ikke lage rene tivoliet? Endret 1. mai 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 nettopp...hold deg til 1-2farger/farger som passer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå