ovinn Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Digge kjølere du har, og nice PSU Du kunne ha gjemt kablene litt bedre syns jeg (ATX og P4 kablen som "stikker ut" der?). Venter på de andre bildene og i _bedre_ vinkel(Tenker på hele kabinettet) EDIT: Fikset litt på. Var visst et Sviking kabinett^^ Endret 17. april 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 En rask mod som jeg gjorde i dag (eller lettere sagt i går) Til nå er det brukt en 5 timer på det. Froenten skal bli sort snart! må bare sparkle og sette inn noe netting og en vifte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Det var nice. Skulle ønske jeg også hadde et like fullt utstyrt moddeverksted som deg. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Takker, alt som trengs er en vinkeldliper, en dremel, noen filer og en drill med noen borer Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 synes ikke det var så fett jeg. Ser ut som du har lagt aluminiumsfolie rundt hele kabinettet og limt fast. Dessuten burde utskjæringen vært mer sentrert. Og fronter bør du gjøre mye med for å få den kul. Nå er den bare stygg Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Rask enkel mod, mangler bare fronten nå så.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) synes ikke det var så fett jeg. Ser ut som du har lagt aluminiumsfolie rundt hele kabinettet og limt fast. Dessuten burde utskjæringen vært mer sentrert. Og fronter bør du gjøre mye med for å få den kul. Nå er den bare stygg 5950061[/snapback] Du altså je har pusset ned kabinettet med en pusseskive med mange "flaps" med vinkelsliper. Så det er børstet stål, med litt ujevne rettninger. Tja, godt mulig, satte den der for at det var det det ikke var noen komponenter. Det er ei veldig sammensatt kasse med veldig liten plass invendig. Fronten skal også fikses jeg, skal sparkle igjen det meste. Bortsett fra cdromen og floppyen. Så skal det monteres noe netting med en vifte i front. Så skal fronten lakkes sort. Selve "kabiinettet" skal vel poleres og lakkes med klarlakk. Er litt fett med polert børstet stål. Skal få opp et bedre bile av børstingen Rask enkel mod, mangler bare fronten nå så.. 5950394[/snapback] Jupp, pluss at kabinettet skal poleres og legges klarlakk på. Endret 19. april 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Her er mitt. Endret 19. april 2006 av Snekker`n Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Her er mitt. http://www.snekkerboden.com/Lianli/4.jpg http://www.snekkerboden.com/Lianli/5.jpg http://www.snekkerboden.com/Lianli/7.jpg 5951069[/snapback] NICE Noe som skal gjøres? EDIT: Sorry, la ikke merke til at bildene kom med i quoten Endret 19. april 2006 av Eirik_FS Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Vennligst, ikke siter bilder, det blir så mye ekstra rot i tråden. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Snekker`n: Nice, liker den modden din til høyre også jeg, men denne kassa kan jo bli like fin den (Hvis det skal gjøres noe da) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Skjekk worklogen hans Ikke mye mer som er der nå, men det kommer mere : ) Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 dang den lian li cuben var diger! mye større enn jeg trodde. yeong yang kassa ble veldig liten ved siden av lian lien. og jeg har sett flere av de yeong yang kassene irl, så jeg vet hvor store de er Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) dang den lian li cuben var diger! mye større enn jeg trodde. yeong yang kassa ble veldig liten ved siden av lian lien. og jeg har sett flere av de yeong yang kassene irl, så jeg vet hvor store de er 5951663[/snapback] Neida den er ikke så stor og husk den står her sammen med den minste kassen fra YY. Om du tar to miditower fra Lian Li og setter med siden av hverandre har du størrelsen på Cuben , verre er det ikke,husk det bildet over lyver en del da Cuben står nærmere kamera enn det andre gjør. Altså to slike som dette ved siden av hverandre ville bli større enn cuben. Endret 19. april 2006 av Snekker`n Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 hehe, jeg får vel legge skylden på missvisende bilde da gleder meg til å se hva du skal gjøre med den. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jesus Kristus snekker'n...skal du ha Asus kortet i den eller..? ser egentlig mest ut som en server, det kabinettet. Men det må jo være en evighet av plass i det... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jesus Kristus snekker'n...skal du ha Asus kortet i den eller..? ser egentlig mest ut som en server, det kabinettet. Men det må jo være en evighet av plass i det... 5952629[/snapback] Tenkte det ja,joda det er bra med plass i den og den er ikke så stor som dere tror Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Slenger ut et bilde her og jeg, ble nettopp ferdig med det lille prosjektet mitt Lenke til kommentar
Chb Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Slenger ut et bilde her og jeg, ble nettopp ferdig med det lille prosjektet mitt 5963136[/snapback] Den kassa var nice! Hva heter den og hva koster den? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Det er en lianli kasse, koster vel >1000kr for den kassa der. Til Chb: Hvor lenge har du vært her, ethvert levende vesen burde vite at det der er lianli. (Ikke ment som personhets ..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå