Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
rydde i kabinettet. Er så strøkent som er mulig. Skjult alle mulige kabler. Kun kabelen til 4 pin 12v og kabel til vifte i sidedøra som synes.

Ikke noe jeg kan gjøre. Bare kom med ideer.

5933092[/snapback]

Nånå, bare ta bildet du. Ser tydelig at det er kabler der :)

Lenke til kommentar
Mitt tt tsunami.. dog et veldig dårlig bilde.. men det jeg har i dette augonblikk :whistle:

5934011[/snapback]

Nice nauz!!men hvilken farger der det på vifta??synes den så blå ut je!burde den ikke ha vært lila den å??

Endret av r@zer/d@hl
Lenke til kommentar
Mitt tt tsunami.. dog et veldig dårlig bilde.. men det jeg har i dette augonblikk :whistle:

5934011[/snapback]

Nice nauz!!men hvilken farger der det på vifta??synes den så blå ut je!burde den ikke ha vært lila den å??

5934021[/snapback]

Både vifta i sidedøra og den forran er blå.. klarer ikke få tak i lilla vifter jeg.. finner de ikke noen steder.. btw de jeg har sett støyer noe sinsykt.. og en annen ting at når jeg ikke har på neon lysa(har de aldri på) så lyser de blå viftene opp slik at det blir ganske pene blå lys inni pc en.. syns jeg i hvertfall

Lenke til kommentar
Nauz: Skriver det samme som jeg skreiv på den andre posten..

Burde kanskje leds`a forann og andre lys i pc`en vært lilla også?

5934052[/snapback]

joda. men gjort er gjort.. når jeg skrus av lysa(katodene) så blir det jo ganske blått inni... katodene er kun til lan osv, for ikke å bli mobba av deg og dahl :p

Lenke til kommentar

5934052[/snapback]

joda. men gjort er gjort.. når jeg skrus av lysa(katodene) så blir det jo ganske blått inni... katodene er kun til lan osv, for ikke å bli mobba av deg og dahl :p

5934070[/snapback]

Ikke for å være frekk, men blir vel ikke mindre mobba med lilla kotder og en fe på plexiet.. :p Er ikke så mandig liksom..

Lenke til kommentar

5934052[/snapback]

5934070[/snapback]

Ikke for å være frekk, men blir vel ikke mindre mobba med lilla kotder og en fe på plexiet.. :p Er ikke så mandig liksom..

5934088[/snapback]

:blush: Er vel litt femi av meg jeg da.. den "fe en" ble så inigrader feilplasert.. så den syns knapt..får skru de av+ ta av side døra jeg da :p

Men jeg har da i hvertfall ikke et speil inni pc en, ikke alle som sminker seg så mye vettu... jålebukk :tease:

Btw. .inlegg nr 1500 :w00t:

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

5934052[/snapback]

5934070[/snapback]

5934088[/snapback]

:blush: Er vel litt femi av meg jeg da.. den "fe en" ble så inigrader feilplasert.. så den syns knapt..får skru de av+ ta av side døra jeg da :p

Men jeg har da i hvertfall ikke et speil inni pc en, ikke alle som sminker seg så mye vettu... jålebukk :tease: Neida

5934105[/snapback]

"Spilet" blir mest brukt til å speile lyset / forsterke det, så det lyser mer, ser ikke noe i det, bare en speil effekt..

Lenke til kommentar

5934052[/snapback]

5934070[/snapback]

5934088[/snapback]

Men jeg har da i hvertfall ikke et speil inni pc en, ikke alle som sminker seg så mye vettu... jålebukk :tease: Neida

5934105[/snapback]

"Spilet" blir mest brukt til å speile lyset / forsterke det, så det lyser mer, ser ikke noe i det, bare en speil effekt..

5934112[/snapback]

Veit jo det da. bare tulla vettu ;)

men nå ble det mye ot her...

Lenke til kommentar

Er en del mere kabler som ligger fremme enn det som vises fra denne vinkelen, men ikke så mye at det blir noe rot av det.

Data1-Lite.jpg

Data2-Lite.jpg

Ble litt for mørkt til å se noe særlig av hvordan det ser ut... Skal prøve å få tatt noen bedre bilder etterhvert.

Lenke til kommentar
Er en del mere kabler som ligger fremme enn det som vises fra denne vinkelen, men ikke så mye at det blir noe rot av det.

http://img.photobucket.com/albums/v190/Roa.../Data1-Lite.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v190/Roa.../Data/Data2.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v190/Roa.../Data2-Lite.jpg

Ble litt for mørkt til å se noe særlig av hvordan det ser ut... Skal prøve å få tatt noen bedre bilder etterhvert.

5935519[/snapback]

Simpelten elsker den cpu kjøleren din :love:

Har hatt lyst på en sånn leenge..

Btw ganske ryddig :thumbup:

Endret av complexity
Lenke til kommentar

5935519[/snapback]

Eyh, faktisk flere som har Sviking-kabinettet!

Her er mitt, da:

Kabinettside.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...