MoDzoNa Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Altså det er greit at man ikke har det så ryddig når man nettopp har fått ny hardware for det er da man skal bare få ting til å funke. Men når man har fått ting til å funke skal man rydde. Og det skal ikke gå 4 uker fra man har fått nytt til man rydder. Det burde gjøres med en gang hvis ikke blir det som regel bare utsatt og utsatt.. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Høres ut som det er værdens undergang om ikke kablene ligger symetrisk og vatret opp eventuelt skjult bak hovedkortet osv. Å ha kablene liggende random gir faktisk minst EMC forstyrrelser som jeg ser som en stor fordel samt at det er lett i ettertid og endre på systemet uten å måtte lure fram kabler for så å lure de tilbake igjen etterpå. Vil si det er uheldig at f.eks strømkabler og signalkabler ligger stripset i lag noe som vil føre til at signalet må passere et magnetfelt samme veien. Nå har ikke jeg plexi i sidedøra på maskina mi så who cares. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Har man plexi i siden så ser det jo mye penere ut med ryddig kabinett enn med rotete, men har man ikke vindu er det egentlig samme, hvis man har døra igjen.. Hvilke signalkabler går inni pc'n?:S (ûberdumt spm;p) Endret 2. april 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 IDE og Sata kablene er jo viktige signalkabler da. FW og USB også om det går i kabel fra hovedkortet til kontakten. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Man burde heller ikke surre slike kabler sammen. For da kan man få noe som man kaller spole effekt. Edit Innlegg 400 Endret 2. april 2006 av modzona123 Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hva om du legger alle S-ata kabler i en sleeve, og evt. IDE kabler i en sleeve? En sata kabel forstyrrer vel ikke en annen? Og mange molex i en sleeve er vel heller ikke farlig? Eller? sleeve=kabelstrømpe... Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hvis vær kabel har godt med plast rundt så skal ikke det være noe problem sånn egentlig men man kan aldri vite. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg har ikke hatt noe problem med mine, enda jeg syns de ligger ganske tett innpå hverandre .... Lenke til kommentar
smy Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Her bilder fra kabnett mitt.Det er litt rotete , men som dere ser så skal det oppgrader stor på kjøling avdeling og da skal jeg fix en del. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Mye støy eller lordsmygen? Mange vifter, god kjøling da.. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Når blir det minusgrader da? Er nok ikke av de mest kresne når det gjelder støy, det er jo tross alt en fasekjøler som står der og.. Endret 2. april 2006 av ManagHead Lenke til kommentar
smy Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Nei fasen er veldig stille , ca sånt som et kjøleskap Fasen blir monter i påsken Endret 2. april 2006 av lordsmygen Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Det er vel relativt, men jeg synes ikke kjøleskap er så veldig stille heller da Og min fasekjøler bråker helt forferdelig synes jeg.. hehe. Konklusjon må bli at jeg er veldig kresen på støy, men det er kanskje ikke så rart siden jeg har maskina på rommet mitt der jeg skal sove. Lenke til kommentar
smy Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) hehe den her vare veldig still synes jeg ,psu i pcen er mye verre sorry blir litt mye offtopic Endret 2. april 2006 av lordsmygen Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hvis vær kabel har godt med plast rundt så skal ikke det være noe problem sånn egentlig men man kan aldri vite. 5856155[/snapback] Hvis du ikke ødeleger isoleringen er det ikke noe problem Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hvis vær kabel har godt med plast rundt så skal ikke det være noe problem sånn egentlig men man kan aldri vite. 5856155[/snapback] Hvis du ikke ødeleger isoleringen er det ikke noe problem 5858097[/snapback] Ja det eller at det er noen "dritt" kabler. Lenke til kommentar
Gomleet Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Høres ut som det er værdens undergang om ikke kablene ligger symetrisk og vatret opp eventuelt skjult bak hovedkortet osv.Å ha kablene liggende random gir faktisk minst EMC forstyrrelser som jeg ser som en stor fordel samt at det er lett i ettertid og endre på systemet uten å måtte lure fram kabler for så å lure de tilbake igjen etterpå. Vil si det er uheldig at f.eks strømkabler og signalkabler ligger stripset i lag noe som vil føre til at signalet må passere et magnetfelt samme veien. Nå har ikke jeg plexi i sidedøra på maskina mi så who cares. litt enig der Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Næmmen Smygaren da, har du samme mus og musematte som meg? Gamer du CS kanskje når du ikke overklokker? Endret 10. april 2006 av Big SturL Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Snakebite, klarte ikke du å poste et større bilde med det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå