Mikkel87 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Det ble sånn pga slangene ikke tåler så veldig bøy. Har ryddet opp en del nå da..tror jeg..Er lite kabinett vettu ikke så lett hjemme alt mulig. Driver å bygger på et nyy kabinett nå. FullTower. Og det blir det ingen slanger, bare rør. Så det blir nok litt bedre;) Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Har selv Bigwateren og et enda mindre kabinett. Men jeg har ikke noe særlig med kabel rot Kanskje fordi jeg er flink til å gjemme^^ Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Har selv Bigwateren og et enda mindre kabinett. Men jeg har ikke noe særlig med kabel rot Kanskje fordi jeg er flink til å gjemme^^ 5844557[/snapback] Kan vi få se? Jeg har nemlig sett litt på TT BW Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Se på Worklogen min. Link i sign. Men der har jeg ikke instalert TTBW. Men jeg skal legge ut bilder så snart jeg er færdig med moddingen min;) Endret 31. mars 2006 av modzona123 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Se på Worklogen min. Link i sign.Men der har jeg ikke instalert TTBW. Men jeg skal legge ut bilder så snart jeg er færdig med moddingen min;) 5844753[/snapback] Ok, ser frem til det Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Kunne sikkert ha bøyd slangene mer. Men gadd ikke bry meg så veldig med det. Dessuten sitter radiatoren GANSKE så nærme cpu blokka. Slik som radiatoren henger er det veldig vanskelig å få det penere.. Men bygger et Big Tower som sagt. Og det blir det ingen slanger. Bare kobberrør og alt skal bli GJEMT Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Okei, det må vi få se altså! Skal også ha ny vannkjøling men det blir slanger. Bare salnger og et par kabler som man kan se. Ellers skal alle andre være gjemt. Skal også bytte ut alle tilkoblinger på vifter til mini jack plugger. Blir også å bygge en ny/om en viftestyring. Også skal CD/HDD plasseres bak rød plexi. Skal begyne så snart jeg har nok penger. Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 mimrer tilbake noen uker da var dette realiteten... etter det har ikke akkurat økonomien tatt seg opp... grafikk kort ble pussig nok prioritert før kasse... men kasser kan man jo finne hvor som helst... har funnet en gammel "brik" kasse på skroten... og min mening er at alle deler skal være inne i kassa... så per nå er det: Tror nesten jeg bør kjøpe/finne en større kasse... gidder ikke modde viftestyringa slik at den passer... Jeg måtte ornde en ny radiator som var mindre enn de jeg vanligvis bruker... 4x12cm vifter i p&p gir stille og ikke minst god kjøling... Intel Pentium D 950 @ 4ghz = 30c idle.. Har enda ikke orket å kutte hull i dekslet, sånn siden jeg fikkler så ofte på ett eller annet... Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Okei, det må vi få se altså! Skal også ha ny vannkjøling men det blir slanger. Bare salnger og et par kabler som man kan se. Ellers skal alle andre være gjemt. Skal også bytte ut alle tilkoblinger på vifter til mini jack plugger. Blir også å bygge en ny/om en viftestyring. Også skal CD/HDD plasseres bak rød plexi. Skal begyne så snart jeg har nok penger. 5847150[/snapback] Klart dere skal få se..ligger en liten tråd om prosjektet her...bare å kikke der..går litt sakte nå får jeg får tak i pumpa og radiatoren.. Lenke til kommentar
Gomleet Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Her er mitt Edit: Fikk tatt noen bedre bilder nå Endret 3. april 2006 av Gomleet Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Her er mitt 5849411[/snapback] Nice, mangler bare litt rydding.. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Her er mitt: Er et NZXT Nemesis Elite Kabinett m. 4 katoder og 4 vifter med lys i Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Du BURDE fjerne bildet i sigen din Kabinettet er brukbart, litt mye rot inni der men.. Kompis av meg har samme kabinett, litt vanskelig å skjule ting inni der men du får det til Og det var utrolig juletre!! Prøv å bruk bare EN farge! Myye finere, og kabelstrømper^^ Endret 1. april 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
techs Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Juletre er ordet her ja, 1 farge holder. Btw: ta en fuktig klut og vask kabinettet ditt, fullt av fingremerker jo! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Okei, det må vi få se altså! Skal også ha ny vannkjøling men det blir slanger. Bare salnger og et par kabler som man kan se. Ellers skal alle andre være gjemt. Skal også bytte ut alle tilkoblinger på vifter til mini jack plugger. Blir også å bygge en ny/om en viftestyring. Også skal CD/HDD plasseres bak rød plexi. Skal begyne så snart jeg har nok penger. 5847150[/snapback] Hey hey, rød plexi! Litt inspirasjon på det der med rød plexi og hdd-rack Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hey hey, rød plexi! Litt inspirasjon på det der med rød plexi og hdd-rack 5852761[/snapback] Så den der for en stund siden. Når du nettopp hadde startet på den. Ser virkelig bra ut må jeg si! Jeg lurer på en ting hvordan er det å jobbe med plexi? (Litt off-topic, jeg vet det) Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Min nye front: Det er ikke helt ferdig enda da, har laga sidedører også, men må bare finjustere litt osv, sette på knapper og greier. Ny plexi trenger jeg også. Titt innom tråden min da vel: Prosjekt Alu Dream - (Operasjon "Ny Front") Endret 2. april 2006 av Sjulimann Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Nice! Digger børsta alu gitt Så på loggen din og, ser bra ut^^ CoolerMaster Stacker 830, noen? Lenke til kommentar
Gomleet Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Nice, mangler bare litt rydding.. Takk, har nettopp fått noe nytt hw så det er litt rotete ja Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Nice, mangler bare litt rydding.. Takk, har nettopp fått noe nytt hw så det er litt rotete ja 5854149[/snapback] Det er jo da man skal rydde^^ Får snart ny MIST, da skal det ryddes da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå