Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Det ble sånn pga slangene ikke tåler så veldig bøy. Har ryddet opp en del nå da..tror jeg..Er lite kabinett vettu ikke så lett hjemme alt mulig. Driver å bygger på et nyy kabinett nå. FullTower. Og det blir det ingen slanger, bare rør. Så det blir nok litt bedre;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne sikkert ha bøyd slangene mer. Men gadd ikke bry meg så veldig med det. Dessuten sitter radiatoren GANSKE så nærme cpu blokka. Slik som radiatoren henger er det veldig vanskelig å få det penere.. Men bygger et Big Tower som sagt. Og det blir det ingen slanger. Bare kobberrør og alt skal bli GJEMT ;)

Lenke til kommentar

Okei, det må vi få se altså!

Skal også ha ny vannkjøling men det blir slanger. Bare salnger og et par kabler som man kan se. Ellers skal alle andre være gjemt. Skal også bytte ut alle tilkoblinger på vifter til mini jack plugger. Blir også å bygge en ny/om en viftestyring.

Også skal CD/HDD plasseres bak rød plexi. Skal begyne så snart jeg har nok penger. :hrm:

Lenke til kommentar

:D

mimrer tilbake noen uker da var dette realiteten...

wannkjolt.jpg

etter det har ikke akkurat økonomien tatt seg opp... grafikk kort ble pussig nok prioritert før kasse... men kasser kan man jo finne hvor som helst... :p

har funnet en gammel "brik" kasse på skroten... og min mening er at alle deler skal være inne i kassa...

så per nå er det:

P3210068.jpg

Tror nesten jeg bør kjøpe/finne en større kasse... gidder ikke modde viftestyringa slik at den passer... Jeg måtte ornde en ny radiator som var mindre enn de jeg vanligvis bruker... 4x12cm vifter i p&p gir stille og ikke minst god kjøling... Intel Pentium D 950 @ 4ghz = 30c idle.. :thumbup:

Har enda ikke orket å kutte hull i dekslet, sånn siden jeg fikkler så ofte på ett eller annet...

Lenke til kommentar

Skal også ha ny vannkjøling men det blir slanger. Bare salnger og et par kabler som man kan se. Ellers skal alle andre være gjemt. Skal også bytte ut alle tilkoblinger på vifter til mini jack plugger. Blir også å bygge en ny/om en viftestyring.

Også skal CD/HDD plasseres bak rød plexi. Skal begyne så snart jeg har nok penger.  :hrm:

5847150[/snapback]

Klart dere skal få se..ligger en liten tråd om prosjektet her...bare å kikke der..går litt sakte nå får jeg får tak i pumpa og radiatoren..

Lenke til kommentar

Du BURDE fjerne bildet i sigen din :p

Kabinettet er brukbart, litt mye rot inni der men.. :hm:

Kompis av meg har samme kabinett, litt vanskelig å skjule ting inni der men du får det til ;)

Og det var utrolig juletre!! Prøv å bruk bare EN farge! :) Myye finere, og kabelstrømper^^

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Også skal CD/HDD plasseres bak rød plexi. Skal begyne så snart jeg har nok penger.  :hrm:

5847150[/snapback]

Hey hey, rød plexi! :love:

Litt inspirasjon på det der med rød plexi og hdd-rack

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...