mekkern Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 hvorfor kjøper nesten ALLE ferdig moddede kabinetter!?? moddingen er jo halve morroa finnes vel ikke noe bedre enn å sitte med et jævlig kabinett som du vet at du kan modde..og enda bedre når du får et bra resultat når man er ferdig med å modde det.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 hvorfor kjøper nesten ALLE ferdig moddede kabinetter!?? moddingen er jo halve morroa finnes vel ikke noe bedre enn å sitte med et jævlig kabinett som du vet at du kan modde..og enda bedre når du får et bra resultat når man er ferdig med å modde det.. 5706880[/snapback] Det er det også gidde det da.. Lenke til kommentar
mekkern Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 hvorfor kjøper nesten ALLE ferdig moddede kabinetter!?? moddingen er jo halve morroa finnes vel ikke noe bedre enn å sitte med et jævlig kabinett som du vet at du kan modde..og enda bedre når du får et bra resultat når man er ferdig med å modde det.. 5706880[/snapback] Det er det også gidde det da.. 5707232[/snapback] sant..men jeg hadde vært mer "stolt" hvis jeg hadde moddet et kabinett selv enn om jeg hadde kjøpt et ferdig moddet. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 hvorfor kjøper nesten ALLE ferdig moddede kabinetter!?? moddingen er jo halve morroa finnes vel ikke noe bedre enn å sitte med et jævlig kabinett som du vet at du kan modde..og enda bedre når du får et bra resultat når man er ferdig med å modde det.. 5706880[/snapback] Det er det også gidde det da.. 5707232[/snapback] og det å ha utstyr.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 hvorfor kjøper nesten ALLE ferdig moddede kabinetter!?? moddingen er jo halve morroa finnes vel ikke noe bedre enn å sitte med et jævlig kabinett som du vet at du kan modde..og enda bedre når du får et bra resultat når man er ferdig med å modde det.. 5706880[/snapback] Det er det også gidde det da.. 5707232[/snapback] og det å ha utstyr.. 5707245[/snapback] Word! Men med en dremel og litt pussepapir kommer du utrolig langt da! Og litt penger.. menmen, kabinetter folket! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Men med en dremel og litt pussepapir kommer du utrolig langt da! Og litt penger.. menmen, kabinetter folket! 5707247[/snapback] Det er dette med penger da.. Ikke alle som har, men man trenger jo ikke å bruke så mye penger.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Men med en dremel og litt pussepapir kommer du utrolig langt da! Og litt penger.. menmen, kabinetter folket! 5707247[/snapback] Det er dette med penger da.. Ikke alle som har, men man trenger jo ikke å bruke så mye penger.. 5707284[/snapback] Neinei, langt ifra.. Man kan spørre div glassmestere, blikkenslagere elns om materiale (evnt. trevare), og høre om sponsing og sånt. Så det er ikke sagt at man skal bruke masse penger, men det er omtrent de som alltid blir penest da Mimrer spess omm Lian Li V1200 (ett eller anna) med vannkjøling ++ fra Bit-tech ..... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Men med en dremel og litt pussepapir kommer du utrolig langt da! Og litt penger.. menmen, kabinetter folket! 5707247[/snapback] Det er dette med penger da.. Ikke alle som har, men man trenger jo ikke å bruke så mye penger.. 5707284[/snapback] Neinei, langt ifra.. Man kan spørre div glassmestere, blikkenslagere elns om materiale (evnt. trevare), og høre om sponsing og sånt. Så det er ikke sagt at man skal bruke masse penger, men det er omtrent de som alltid blir penest da Mimrer spess omm Lian Li V1200 (ett eller anna) med vannkjøling ++ fra Bit-tech ..... 5707325[/snapback] Om man blir sponsa med masse stash, det er jo da kabinettet blir finest ja.. Men, man får jo gjort mye med pussepapir og litt lakk, og en liten plexi bit koster ikke all verden.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 ja, egentli da, men blir man sponsa med kabelstrømper, plexi, katoder, uv-ting ++ på sin første mod, da er du flink til å legge frem! [OT-End] Lenke til kommentar
Pentium-Power Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Her et mitt Sunbeam Trio cabb. Synes den er fet nok jeg. Foretrekker et stilrent kabinett , ikke sånn fjortisgreie som Raidmax Cobra osv. Endret 7. mars 2006 av Pentium-Power Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Synes ikke det så ille ut, men fjern avataren din. Animerte avatarer er ikke lov Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Også er det vel 5 linjer i signaturen din (telles med mellomrom, sant?) menmen, syns det kabinettet ser ganske bra ut! Det er UV plexi i sidevinduet ikke sant? Det du kunne gjort for å fiffe det opp litt var å gravere i plexien da men.. Lenke til kommentar
Pentium-Power Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Sorry, for mine feil på min profil De bildene har jeg funnet på nettet, så mitt er litt annerledes. Har ikke Neon men UV i mitt. og har Dragon Optics Etch på plexi. Endret 6. mars 2006 av Pentium-Power Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Gjør det nok bedre Var UV jeg tenkte på ja, skrev jeg ikke det?;p Kan du legge ut noen bilder av det du har (egne bilder) og? Lenke til kommentar
Pentium-Power Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Gjør det nok bedre Var UV jeg tenkte på ja, skrev jeg ikke det?;p Kan du legge ut noen bilder av det du har (egne bilder) og? 5712289[/snapback] Så snart jeg får tilbake kameraet mitt, skal jeg legge ut bilder Lenke til kommentar
mekkern Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 ganske enig med deg i det med stilrent kabinett skal ikke bli for mye "DILL"og helst ikke for mange farger...men nicke ditt det er langt i fra å stemme..AMD rox the world dude Lenke til kommentar
Pentium-Power Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 AMD rox the world dude 5712784[/snapback] Neh, Driver mye med Photoshop, 3dmax osv så foretrekker Pentium Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 AMD rox the world dude 5712784[/snapback] Neh, Driver mye med Photoshop, 3dmax osv så foretrekker Pentium 5713085[/snapback] Smak og behag Nå utfordrer jeg noen Noen som har et Lian Li V1000/1200 ellernoe lignende de vil vise frem? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Noen som har et Lian Li V1000/1200 ellernoe lignende de vil vise frem? Et slikt ? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Ikke akkurat vondt å se på det nei Pels. Litt bedre enn det teite kabinettet mitt bezerk elns Endret 7. mars 2006 av GnoMiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå