ChristR Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Det har seg slik at jeg har bestemt meg for å gå fra telenor og over til netcom, men jeg har fortsatt 10mnd igjen på abbonementet på nr et mitt. Men siden vi eier nr våre nå, kan jeg løse nret fra abbonementet å bare ha abbonementet så jeg kan betale de 79krene pr mnd? Eller kan jeg få et nytt nr til det abbonementet? Er glad i nret mitt se... Håper dere skjønner hva jeg mener... Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 uffamei...finn noe annet enn telenor eller netcom...,(mitt råd).skjønte ikke i det hele tatt hva du ville.... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Tror det er en fast pris for å bryte bindingstiden. Ville ringt Telenor på 09000 for å høre. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 er vel ca. 1000 kr. for å bryte abo. nummeret du har er vel også bindt til telenor siden du kjøpte nok en telefon pluss abo. og da ble nr. ditt lagt inn i abo. på en måte. Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Dersom du vil flytte nr ditt over til en annen operatør må du avslutte ditt nåværende abb. Det vil si du må bryte bindingen. Dersom den opprinnelige bindingstiden din er 12 mnd, så må du ut med 1400 - 100 per mnd som er gått av bindingstiden. I dette tilfellet så må du ut med 1200,- da. Dersom den opprinnelige bindingstiden din er 18 mnd er det en fast pris på 1200 for å bryte denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå