Windoge Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Gearbox forumet sine brukere fikk nettop vite ved hjelp av en link at Brothers in Arms ikke blir å komme i år, men 1. kvartal år 2005. Som en bekreftelse på dette har utviklerne tatt turen innom tråden og bekreftet dette. Dette kan du lese her: http://gbxforums.gearboxsoftware.com/showf...o=&fpart=3&vc=1 Hey guys, Just wanted to chime in and confirm what you are reading. Ubisoft and Gearbox have made the decision to hold off and not to ship Brothers in Arms this Holiday Season. There are a lot of factors that must be considered when choosing a launch period. Both Gearbox and Ubisoft agree that Q1 has a lot of benefits that can only help the success of the franchise. It is unfortunate that everyone won't be able to play the full version of the game this year. This is why we’ve shied away from announcing an official date. However we truly believe this is what’s best for the success of Brothers in Arms. Endret 1. august 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hmm... Begynner å bli vant med at spillene kommer i 2005. Får vel ta opp lån når den tiden kommer. Doom3 og HalfLife kommer sikkert i 2005 de også. Da begynner det å bli mange spill for den slitte lommeboka mi. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Skal bruke mellomtiden på Half-Life 2 jeg. Doom III sammenligner jeg med Far Cry. Spilles igjennom og legges på hylla. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 doom 3 har kommet det! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 doom 3 har kommet det! Nei. Det har ikke det. 2005 vil bli et meget dyrt år. Allerede nå vet jeg at jeg SKAL ha både Brothers in Arms og STALKER... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 hvis Doom3 blir pakket å send ut til butikkene i USA nå. hvor lang tid tror du det tar til det kommer til norge? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 hvis Doom3 blir pakket å send ut til butikkene i USA nå. hvor lang tid tror du det tar til det kommer til norge? Spillet kommer ikke til Norge før ca 10 dager etter at det ligger i butikken i USA. De har 2 forskjellige utgivelsesdatoer, så dette vet jeg sikkert. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Spiderman her i byen sa de håper å ha Doom III i butikken sin fredag 5. august, men at mandag 8. august var mest sannsynlig. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Spiderman her i byen sa de håper å ha Doom III i butikken sin fredag 5. august, men at mandag 8. august var mest sannsynlig. Er mulig at de ikke har lov til det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå