ChristR Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) MÅ ha ny mobil. Har vært lenge bestemt på sx1, men etter at jeg prøvde en k700, har jeg fått second thougts.. Så jeg lurer på disse to tingene bare: 1. Er det stereo mp3 spiller på k700? 2. Er det mulig å bygge ut minnet på noen som helst måte på k700? Fyren på expert sa at man måtte sende den inn. Hvor mye koster dette ca og hvor mye mere minne er det snakk om? Kom gjerne med erfaringer! EDIT: Ops.. Finnes kanskje 100 sånne like topicer..SORRY! Endret 1. august 2004 av Rs125 Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 1. Nei! 2. Nei! Kjøp SX1 hvis du har pengene og kan leve med tastaturet. Ellers kjøper du k700. Men sx1 er en bedre telefon, med symbian og det hele. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Et lite spm til.. Følger det med litt data stasj på sx1? Som jeg kan overføre musikk med osv? Jeg kan leve med tastaturet, men når jeg testa telefonen idag (holdt litt i den å sånn.. ) Kjente jeg at den var litt slarkete. Dette var riktignok uten batteri, men har den rykte på seg for å være sånn? Når jeg spurte fyren på expert om den var grei sa han: VI har ikke hatt noen klager på den! Så spurte jeg hvor mange han hadde solgt.. Han svarte: 5-6stk.. Så jeg setter pris på efaringer.. Fra noen som eier den.. Endret 1. august 2004 av Rs125 Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 . For det første, gulliksen sier at K700 ikke har stereo mp3. Det er feil. Men skal man bruke mobilen som mp3 spiller er SX1 uten tvil det beste valget. Av den enkle grunn at den har mmc-kort. Angående bundelen til SX1 kan jeg nevne at det følger med både datakabel og handsfree, samt en cd-rom med programvare. SX1 er uten tvil den beste mobilen jeg noensinne har eid (har eid bl.a. 7610 og 6600 også). Kan anbefale den på det varmeste. Spesielt hvis du trenger en mobil også som mp3-spiller (som jeg). Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Jeg har også tenkt på SX1. En av grunnene var jo MP3 spilleren (Er det foresten god kvalitet på den?) Jeg tenkte på k7ooi jeg også men, siden k700i koster 1500,-kroner mer enn sx1 (med abb) trur jeg det blir SX1. På telebutikken der jeg var sa han i disken at det var tomt for sx1 landet rundt. P.g.a. At siemens hadde noe slags problemer. noen som vet noe om dette? Isåfall når den kommer??? EDIT: pengene jeg "sparer" på og ikke kjøpe k700i må jeg jo bruke på minnekort uansett :!: Noen som vet priser? Endret 1. august 2004 av Apple Ståle Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Jeg har også tenkt på SX1. En av grunnene var jo MP3 spilleren (Er det foresten god kvalitet på den?) Jeg tenkte på k7ooi jeg også men, siden k700i koster 1500,-kroner mer enn sx1 (med abb) trur jeg det blir SX1.På telebutikken der jeg var sa han i disken at det var tomt for sx1 landet rundt. P.g.a. At siemens hadde noe slags problemer. noen som vet noe om dette? Isåfall når den kommer??? EDIT: pengene jeg "sparer" på og ikke kjøpe k700i må jeg jo bruke på minnekort uansett :!: Noen som vet priser? En kar sa at mp3 spilleren hadde like god kvalitet som en separat mp3 spiller.. (spørrs jo på hvilken da) Priser på minnekort (pcutstyr): 32mb 123kr 64mb 149kr 128mb 200kr 256mb 388kr 512mb 776kr Hvor mye er max på sx1 da? 256mb? Endret 1. august 2004 av Rs125 Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hvor mye er max på sx1 da? 256mb? Ingen grense. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå