ninth Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Jeg lurte på om det var mulig å kjøre et geforce GT i denne ? shuttlen Hvis noen har gjort det så plz fortell meg, jeg har nemmelig tenkt til å bestille! Endret 1. august 2004 av ninth Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Kanskje får du noen tips her: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...2915&hl=shuttle Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Kortet er værtfall sinnsykt langt. Lenke til kommentar
ninth Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Noen som har noe erfaring her ? =D Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Geforce 6800gt passer i en shuttle. Men jeg måtte ta ut S-ata-ledningen før jeg satte inn kortet, for så å sette inn ledningen etterpå.. Tungvindt Jeg sendte kortet mitt i retur siden strømforsyneren var for liten. Jeg har 250w. Kortet fikk for lite strøm: det lagga, det kom fram prikker og striper. Jeg skal kjøpe x800pro istede. Det er mindre, tar mindre strøm osv.. + at det yter bra Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Men ninth, jeg kan ikke garantere at det ikke går.. Kanskje du har andre ting enn meg som ikke tar så mye strøm. Lenke til kommentar
ninth Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Men ninth, jeg kan ikke garantere at det ikke går.. Kanskje du har andre ting enn meg som ikke tar så mye strøm. skjermkort, cpu, ram og hardisk er alt som skal inni pcen Lenke til kommentar
Templar Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Så ett vannkjølt 6800 Ultra i shuttle.. GT går greit også Simon Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 I og med at GT (og noen Ultra) tar 1 slot og ikke ekstra molex-kontakt (?) så skulle det gå. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 I og med at GT (og noen Ultra) tar 1 slot og ikke ekstra molex-kontakt (?) så skulle det gå. Alle GT/Ultra kort tar en eller to molex-kontakter. Går nok greit å få stappa inn et 6800GT i et shuttle, men Ultra kan det bli verre med.. For det er noen ekstra cm lenger enn GT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå