Gå til innhold

Hjelp til å finne bryter på ELFA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. det jeg ønsker er en bryter til å stille lyden på lydkortet mitt. Kortet har tre pinner, lyd opp, jord og lyd ned. Ønsker en bryter som jeg kan dra opp for å kortslutte lyd opp og jord, og ned for å kortslutte jord og lyd ned. Den må vippe tilbake til "nøytral" posisjon (ingen kortsluttede) når man slipper. Kan denne gjøre dette?

Hvis lyd opp og lyd ned kortsluttes, mutes lyden. Det hadde vært stilig hvis det var en måte å få det i samme bryter (f. eks. ved å trykke bryteren inn, eller til siden..) Finnes det noen som kan dette?

Lenke til kommentar
Hmm.. det jeg ønsker er en bryter til å stille lyden på lydkortet mitt. Kortet har tre pinner, lyd opp, jord og lyd ned. Ønsker en bryter som jeg kan dra opp for å kortslutte lyd opp og jord, og ned for å kortslutte jord og lyd ned. Den må vippe tilbake til "nøytral" posisjon (ingen kortsluttede) når man slipper. Kan denne gjøre dette?

Hvis lyd opp og lyd ned kortsluttes, mutes lyden. Det hadde vært stilig hvis det var en måte å få det i samme bryter (f. eks. ved å trykke bryteren inn, eller til siden..) Finnes det noen som kan dette?

bryter 35-222-24 er fjerbelasta og går tilbake til null. den blir fin til volum justering.

for muten han du vel bare sette inn en bryter til. en till - till bryter f.eks 35-222-08 ;)

lykke til.. har foresten gjørt noe av det samme selv bare at jeg har gjort power og reset bryterne sånn. samt kobla slik at en blå lysdiode lyser når jeg vipper over bryterne :) altså brukt 2 polede brytere

Lenke til kommentar
35-222-24 kan du bruke, men tviler på at du vil finne en bryter med funksjonaliteten du beskrev til slutt.

nei nei om dere finner den på elfa veit jeg ikke, men jeg har da noen av dem her hjemme jeg da men...

Vennelig hilsen

KFB

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...