Artistic.Hipster Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Som topic sier, jeg gleder meg veldig til dette, det er jo lovende ut(men det gjorde jo joint operations også, noe som viste seg skuffende) Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) I løpet av september tror jeg. har lest det på forskjellige steder. Tror dette spillet kommer til å bli bra jeg også. Joint Operations skuffende? Mener du virkelig det ? Endret 31. juli 2004 av Shotgun Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 I løpet av september tror jeg. har lest det på forskjellige steder. Tror dette spillet kommer til å bli bra jeg også. Joint Operations skuffende? Mener du virkelig det ? September høres bra ut det ja. Ja jeg må faktisk si at jeg var dypt skuffet over joint operations, nå er jo jeg en borskjemt BF spiller da, men joint operations var faktisk direkte skuffende(må man greie alle training greiene for å starte spillet?) Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Nei du må ikke greie de for å spille på nettet. Jeg er en ihuga Battlefield-spiller jeg også, men jeg synes ikke Joint Operatins er noe dårligere av den grunn. Det er to forskjellige spill, og det er fordeler og ulemper med begge spillene. Men jeg må si jeg liker JO like mye som BF. Men vi har forskjellig smak og forventninger. Det er bare sånn det er. Men en ting er vi enige om: Vi gleder oss til Shellshock Nam. Får bare ikke håpe det skuffer oss... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Nettet ja, men er det altså ingen skikkelig SP del på spillet? Det er noe jeg virkelig gleder meg til på shellshock Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 http://gamer.no/produkt.php?produktid=16451 Søkefeltet befinner seg til høyre på forsiden hos oss. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 http://gamer.no/produkt.php?produktid=16451 Søkefeltet befinner seg til høyre på forsiden hos oss. Sorry, jeg kom inn fra forumet på amobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå