knutby Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg skal skaffe en bærbar til en kamerat men trenger noen tips til hvor jeg kan få det billig.. Noen som vet hvor jeg kan få en bærbar pc med 512ram, centrino cpu til under 10000? Lenke til kommentar
audunr Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Dell 510m er i alle fall i nærheten. MVH Audun Lenke til kommentar
TechBoy Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Ta deg en tur innom Multicom.no, tror du vil finne en fin ECS Green maskin til ditt budsjett. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Ta deg en tur innom Multicom.no, tror du vil finne en fin ECS Green maskin til ditt budsjett. ... som du må sende inn til service et par-tre ganger i året. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Og hvorfor måtte han ha gjort det? Bare fordi et par stk har problemer med sin ECS maskin så betyr det ikke at alle som kjøper seg en kommer til å få de samme problemene. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Vi snakker ikke bare et par stykker Jeg mener heller ikke at alle kommer til å få problemer, men at det er meget stor mulighet for at problemer vil oppstå. F.eks den første feilen som var med min (feil med lcd-panelet) var det flere på forumet her som hadde opplevd. Så den andre feilen som skjedde med min (dødt hk eller gpu), var det en på forumet her som hadde erfart 2 ganger(!) med sin og i tillegg har jeg en bekjent som har samma greia. Endret 1. august 2004 av enmannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå