enmannen Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Har hatt en elitegroup G551 en liten stund nå. (par mnd). Har fungert fint. Plutselig så sluttet den å takle spill. Hvis jeg fyrte opp et spill, så fikk jeg total 'freeze' slik at jeg måtte reboote. Etter oppstart igjen får jeg beskjed om at windows kunne ikke utføre noe display-device greier. (og at enten er display device skadet, eller bugs i driverne) Har selvf testet flere drivere uten hell etter dette. Ikke nok med det. Etterhvert begynner pc'n å fryse under vanlig bruk også (ingen annen mulighet enn å reboote) Det ble bare verre og verre, og jeg tenkte som så at jeg får vel formatere og sette den opp på nytt, (for å være sikker på at det ikke er et softwareproblem) Men før jeg kom så langt så har den bestemt seg for at skjermen skal være svart. Uansett hva jeg gjør, så er skjermen svart. Slår av/på osv.. maskina booter tilsynelatende inn i windows, men har kun svart skjerm.. Prøvde å koble til ekstern skjerm, og trykke hotkey for å aktivere den, uten hell. Så det er nok noe galt. (igjen) Måtte sende den inn etter jeg mottok den første gangen også pga stygg pixelfeil, og nå må jeg nok sende den tilbake på nytt. Har fått skikkelig avsmak for disse billigmodellene fra elitegroup. (har en kamerat med samme pc som heller ikke får spilt spill pga freezzzee, men har får gjort 'alt annet' though) Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, må jo uansett snakke med Multicom. Noen som vet hvordan rettighetene er til å heve et kjøp når man har så mye problemer? (Kunne faktisk tenkt med en helt annen laptop. Har en følelse av at den er satt sammen av hjemmelagd polsk hw. Lenke til kommentar
piit Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Har akkurat samme laptop selv, og har måttet sendt den inn til Multicom TO ganger pga samme problem. De har byttet hovedkortet begge gangene, så mulig det er en bug som går igjen på alle hovedkortene eller noe. Bare ta kontakt med Multicom sin serviceavdeling, de har utrolig god og rask service. Det går selvfølgelig på garantien. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Godt å høre at flere har vært borti samme problem. Men tenk om dette skjer igjen og igjen og igjen osv.. Huff, angrer litt på det kjøpet. Lurer på om det er en grunn til at hw.no ikke nevner Elitegroup under 'anbefalinger' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå