Blåbær Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 blir nesten en form for utbasunering det her men men. har venta på siemens s65 ganske lenge nå, har det meste av funksjoner man kan ønske seg og alt. men var i byen idag (oslo) la merke til at de har begynt med svære boards med reklame for mobilen... greie er at syns det var ganske heslig å se Bjørn Rune Gjelsten brukt som salgsplakat, skal se liksom selge mobilen. mistet nesten lysten på å skaffe meg den mobilen som jeg har ønsket å kjøpe meg pga det. har ikke siemens noe bedre å bruke penger på? hva med å sette ned prisene eller noe sånt? jaja sikkert noen som er uenige med meg men var min mening her Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Du mistet lysten på S65 fordi du så Bjørn Rune Gjelsten på plakaten? Hmm jaha. Skjønner deg ikke helt jeg. Og hva vil du at Siemens skal sette ned prisene på? De vil jo så klart reklamere for den nye mobilen, noe de aller aller fleste gjør. Hadde vært ganske rart hvis de ikke gjorde det. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 har ikke siemens noe bedre å bruke penger på? hva med å sette ned prisene eller noe sånt? Hjelper ikke å sette ned prisen hvis ikke mann i gata vet at telefonen finnes. Er bare et spørsmål hva som gjør at Siemens tjener mest på salget av S65. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hadde du hatt lyst på telefonen hvis Celina Middelfart hadde vært på plakaten? Samma ulla spør du meg.... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Hadde du hatt lyst på telefonen hvis Celina Middelfart hadde vært på plakaten?Samma ulla spør du meg.... heller henne enn han. greit å reklamere men fins bedre ting å bruke som salgseffekt enn han bare.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Så ikke kjøp telefonen da vel. Jeg ser liksom ikke helt problemet ditt. Skal du la deg stoppe av en reklame som ikke gjør deg noen ting? Bare fordi du ikke liker trynet på Gjelsten? Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hehe, morsom topic! :!: Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hehe, morsom topic! :!: For ikke å snakke om fullstendig død... Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Ja, fant ut det jeg å! Må ha trykka meg til feil side.. litt utgått! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå