Gå til innhold

NEC ND-3500A kommer i august


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Whoo-yay!

 

Min stakkars gamle sliter Nec 1100 kan endelig pensjonere seg...

 

Be funky!

 

[EDIT]

 

Noen som vet hvorfor NEC ikke bruker merket Pacard Bell på komponenter? Leste i en eller annen nett avis for litt siden, at de skal komme med fler og fler produkter under det navnet, og da hadde det sikkert vært lurt å komme inn med komponenter også :-)

Endret av silentnoise
Lenke til kommentar

Så forskjellen mellom 2510 og 3500 er brenner-hastigheten. Etter min mening skal man ikke behøve å fortvile bare fordi man må sitte og vente fem minutter ekstra for å få en plate brent. Jeg for min del brenner ikke så mye uansett. De minuttene er ikke akkurat bitre. Det kjipe er om man har kjøpt 2500 og har gått glipp av 2510, med tanke på dual-layer kompatiblitet.

 

:)

Lenke til kommentar
Håper og tror denne vil være i Norge rundt månedsskiftet August/September.

 

Od dual layer på mer enn 8x ser lite sannsynlig ut da slike plater er meget vanskelige å lage.

 

Mitsubishi hadde f.eks over 50% feilprosent på de første produskjonsseriene av DL plater...

8x DL, er det 8x på begge lag, eller 16x på første lag og 8 på andre?

 

AtW

Lenke til kommentar
Håper og tror denne vil være i Norge rundt månedsskiftet August/September.

 

Od dual layer på mer enn 8x ser lite sannsynlig ut da slike plater er meget vanskelige å lage.

 

Mitsubishi hadde f.eks over 50% feilprosent på de første produskjonsseriene av DL plater...

8x DL, er det 8x på begge lag, eller 16x på første lag og 8 på andre?

 

AtW

8x på det første, og 8x eller 4x på det andre laget - spesifikkasjonene er ikke helt klar og vil sikkert ikke være helt klar før over nyttår.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvorfor NEC ikke bruker merket Pacard Bell på komponenter? Leste i en eller annen nett avis for litt siden, at de skal komme med fler og fler produkter under det navnet, og da hadde det sikkert vært lurt å komme inn med komponenter også :-)

Det er vel Nec Computers som benytter seg av Packard Bell navnet, og det er en annen konserndel enn de som styrerer med komponenter.

 

Maskinene mot konsumentmarkedet er Packard Bell, mens bedriftsmaskiner heter NEC.

 

Nec Computers har sine røtter i Zenith Data Systems, som ble kjøpt av Bull i sin tid (fransk) og så ble dette kjøpt av NEC for noen år siden. Packard Bell ble vel også slukt inn i dette på ett-eller-annet vis, en gang.

Endret av opresterud
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...