jostor Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg vurderer å gå til anskaffelse av en ny strømforsyning, da den jeg har er litt i minste laget. Har problemer med at spenningen har en tendens til å synke når jeg f.eks. bruker CD-stasjonen Jeg lurer på hva jeg burde velge, hvor dyr må jeg kjøpe for at jeg skal få en brukbar? Hvilke merker er gode? Jeg er ute etter en PSU som gir en stabil spenning ut, selv med en del belastning. I tillegg ønsker jeg ikke å bli ruinert av dette kjøpet! Håper noen har noen gode forslag! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Gode PSU'er som finnes i norge; Antec Mist OCZ Tagan F/S De jeg kom på i farten... Lenke til kommentar
sete Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg vil på det varmeste anbefale Fortron/Source. Det som står oppgitt om støynivået (only 17db) er faktisk sant Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Billig og bra http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=19348 Endret 31. juli 2004 av taz Lenke til kommentar
jostor Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Takker for svar! Støynivå er ikke så viktig, da viftene mine bråker ganske så bra fra før! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå