FenrisC0de Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jo, skaffet meg nettopp spillet og holder på å registere meg og sånt nå. Men jeg lurer fært på hvordan jeg skal komme meg i gang. Ifølge mine venner som spiller\spillte galaxies sier de at du burde få en "fadder" tidlig i spillet som kan gi deg litt cash ogsånn. Er dette riktig? Hvordan får man en god start? Lenke til kommentar
TRS Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 ikke vær redd for og spørre folk om hjelp iallefall, de aller fleste er som regel veldig hjelpsomme, og hvis de har "(Helper)" over navnet så¨betyr det at de godtar og hjelpe andre. Men ikke spør om du kan få penger eller noe om du ikke kjenner dem, det er bare frekt, men om du skulle få noe så si takk Helt i starten så vil jeg annbefale og ta scout som starter profession med Brawler eller Marksman som sub-profession, ta noen enkle missions til du kommer litt inn i det, derfra går det meste av seg selv Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hvilken server spiller du på? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) hvis du skal ha det morsomt i starten er hvertfall min erfaring at du burde ha et combat prof + et side prof, lurt med scout. Da kan du joine hunts, ikke figthe, bare harveste. Gjorde dette med rancors i starten, før jeg hadde råd til buffs og comp. Vet ikke hvilke meat/hide som er best nå, dath lethery hide(rancors osv.) er hvertfall blitt veldig mye dårligere enn det det var. Men tror fortsatt dette kan være en god måte for newbies å tjene penger på. Kunne tjene 800000k på enogenhalv time, noe som er bra for en som har spilt i to dager, husker jeg var stolt når jeg tjente min første mil. brukte mye på junk og venner, har bare mindre penger nå. Hvertfall er ikke penger det viktigste i starten, bare fin ut om du liker spillet. Og når du har funnet ut det, kom til eclypse vet ikke hvilken server du er på, lurt å skrive det=) fint a ha noen norske på friend listen, for nok litt ekstra hjelp da. Endret 1. august 2004 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Du kommer deg bedre igang vis du får noen til å hjelpe deg i starten ja, det vet jeg, for jeg har bare spillt i en uke og er med i team matic allerede, super klan, alle i klanene er super snille [untakk sliff da neida tuller bare] hadde aldri greid kommet der jeg er nå uten hjelp fra denne klanene, har fått så utrolig mye hjelp og ting av folka i denne klanene (spesielt llazarus, tusen takk skal du ha ) Det jeg også har fått vite er at alle i swg, på eclipse servern værtfall så er alle innmari snille, alle hjelper alle og en vær i nød, så ikke vær redd får å spørre folk om ting, men det er kansje lurt å ikke spørre før mye ;P (eller hva sliff?) hehe. Så Earth657 ta å spill litt prøv å bli kjent med noen som kan hjelpe deg litt så vil du se til slutt at swg er det kuleste spillet noensinne med de snilleste folka Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 (endret) ja, dere har rett, folka som spiller er drit kule. Men jeg valgte alikevell og ungå alle nordmennene (samme policy som jeg har når jeg drar på ferie), hehe.. Anyways, jeg ble angrepet av en theif (er de NPC`s, eller er det folk som spiller som Jabba thiefs for de gikk etter meg, de løp nesten aldri), også kom det en fyr og slaktet han også tilbø han og hjelpe meg litt i gang, så vi dro på et par missions, han ga meg litt cash og utstyr! Døds kult spill! Genialt konsept med det at folka kan trene deg også får de Apprentice points, det er jo win-win... det er sånn det skal være! Endret 1. august 2004 av Earth657 Lenke til kommentar
Colin Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Definitvt lettere med litt hjelp i starten ja. Jeg var heldig og kom meg med i Alpha Legion (Eclipse guild) ganske tidlig, og fikk en del hjelp der, både til å skjønne spillet, og være med på hunts osv. Tror nok at rådene som folk gir her angående Scout i tillegg til et combat proff er ganske så lure ja, for da kan du harveste, og hvis du f.eks lurer deg med på hunts på Dantooine, dvs. på Eclipse hvertfall så er Dantooine Herbivore Meat ganske bra (igjen, dette gjelder Eclipse, og det kjøttet har vært i shift et par uker og kan forsvinne når som helst). Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 åssen server spiller du på?? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) har funnet ut at earth spiller på starstrider[for å holde seg unna normenn , vi er ikke SÅ fæle ] Vet ikke om noen norske som spiller på starstrider, men tror earth kommer til eclypse etterhvert Et sted inni seg er ikke earth bedre enn alle oss andre Hvis det er noen som spiller på starstrider og som også er redd for normenn kan jo denne maile earth[de kan jo alltids snakke engelsk sammen] Endret 2. august 2004 av ~Alex~ Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) er jo på shadowfire jeg er på *banke det inn i hodet* Endret 2. august 2004 av aklla Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 (endret) ah, døds kult! Hvordan noen fant ut at jeg spillte på starsider vet ikke jeg, men hvis en god aklla kunne hjelpe meg i gang hadde jeg ikke klaget! EDIT: Må bare beklage mitt fravær fra nordmen på Starwars galaxies. Ettersom jeg er halv Engelsk så liker jeg og bli kjent med folk som også snakker engelsk. EDIT2: Er vel mere kvart engelsk.. men men Endret 2. august 2004 av Earth657 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Earth657: Hadde du begynnt på eclipse server... så kunne jeg sikkert hjulpet deg jeg, har greid å bli ganske så bra på den uken jeg har spillt, fått inn masse penger å. Så du får si ifra om du skulle ombestemme deg så hjelper jeg deg gladelig Edit: plus at det er mange andre folk på eclipse som er veldig snille. Husker når jeg begynnte, min første dag, så plutselig ble jeg invitert til en gruppe så fikk jeg masse stash og penger fra han også lærte han meg de fleste språkene osv.... det var fett husker jeg. Og etter en uke inn i spillet så har jeg liksom alt en guild(Matic beste som finnes!) composite sette, ikke så lenge til jeg er swordman master, nesten 1 mill med cash osv... det er helt utrolig, det er sånt som dette som får meng lyst til å spille spill Endret 3. august 2004 av remy5 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 han har ombestemt seg og startet på samme server som meg, fikk litt penger, swoop våpen, en del armor og hus av meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå