Gå til innhold

MSI K8N NEO Platinum Edition S754 ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er et bra hk det en kammerat av meg har det..... men du kommer til å ha problemer med tempen i begynnelsen... det kommer snart ny bios som retter på dette.....

hvor varmt da? men hvilken ram type (navn,model) kan jeg bruke helst under 1800 kr 1024 md enten 2x 512 mb eller 1 1024 mb ??

Lenke til kommentar
er et bra hk det en kammerat av meg har det..... men du kommer til å ha problemer med tempen i begynnelsen... det kommer snart ny bios som retter på dette.....

hvor varmt da?

varierer fra 50-60 i begynnelsen... men det er bare tull så ta det helt med ro... sanrt kommer den nye biosen og da vil alt være fixet.....

Lenke til kommentar
har den nye biosen kommet?? LINK??

Okay, jeg må innrømme: Vi hadde et non-platinum-edition. Så bare at dere hadde samme problem og trodde at det var kommet BIOS til begge to kortene da, eller i det minste at dere kunne bruke samme BIOS som oss. Heh, virker ikke slikt da du ble litt vel overrasket.

Vi lastet iallefall ned nyeste BIOS via LiveUpdate eller hva det heter. Windowsprogram. Bare følger en wizard også laster den ned nyeste BIOS automatisk og flekker inn den.

Så ja vette, du gjettet riktig. Vi bare testet det ikke med en gang da jeg faktisk ikke var klar over at PCen var såpass stabil at vi kunne komme oss inn i Windows og leke oss med BIOS-oppdateringer. De andre haukene kretset veldig raskt inn til den ikke-fungerende PCen og sperret oss andre ute ganske raskt egentlig :)

Lenke til kommentar
nForce3 250GB skal klokke bra ja. De fleste testene jeg har lest er på 939, men regner med at brikkesettet klokker like bra på 754

har du link til den testen ?

http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=2128&p=10

Her er en test av socket 939 utgaven. Usikker på hvor likt dettet kortet er i forhold til 754, men utifra spesifikasjoner og navn så vil jeg anta kortene er nok så like

:w00t:

Lenke til kommentar

Kjører det hovedkortet sammen med 2x512 mb twinmos DDR-400. Fungerer utmerket. Med andre ord, hvis du ikke skal drive med overklokking, trenger du ingen dyr RAM som mange sikkert kommer til å anbefale deg.

-z00l-

Lenke til kommentar
Kjører det hovedkortet sammen med 2x512 mb twinmos DDR-400. Fungerer utmerket. Med andre ord, hvis du ikke skal drive med overklokking, trenger du ingen dyr RAM som mange sikkert kommer til å anbefale deg.

-z00l-

skal klokke prossesor og skjermkort ja men vet ike om ram men har bestilt 2 sånne brikker

virker de :ermm:

Lenke til kommentar
Corsair er veldig bra RAM type. Tror ikke det skal by på noen problemer med tanke på overklokking. Det er Corsair de fleste overklokkere bruker :)

-z00l-

:w00t::w00t:

Det der er Corsairs Value serie, mao så duger den ikke stort bedre til overklokking en f.eks twinmos. Skal du overklokke en del så burde du legge et par kroner til i valget av ram

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...