hansol123 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 har bestillt ny pc nå men lurer på om detta hovedkortet er noe å sattse på msi ser jo litt bra ut men er det en god overklokker ? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 nForce3 250GB skal klokke bra ja. De fleste testene jeg har lest er på 939, men regner med at brikkesettet klokker like bra på 754 Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 nForce3 250GB skal klokke bra ja. De fleste testene jeg har lest er på 939, men regner med at brikkesettet klokker like bra på 754 har du link til den testen ? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 er et bra hk det en kammerat av meg har det..... men du kommer til å ha problemer med tempen i begynnelsen... det kommer snart ny bios som retter på dette..... Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 er et bra hk det en kammerat av meg har det..... men du kommer til å ha problemer med tempen i begynnelsen... det kommer snart ny bios som retter på dette..... hvor varmt da? men hvilken ram type (navn,model) kan jeg bruke helst under 1800 kr 1024 md enten 2x 512 mb eller 1 1024 mb ?? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 er et bra hk det en kammerat av meg har det..... men du kommer til å ha problemer med tempen i begynnelsen... det kommer snart ny bios som retter på dette..... hvor varmt da? varierer fra 50-60 i begynnelsen... men det er bare tull så ta det helt med ro... sanrt kommer den nye biosen og da vil alt være fixet..... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jepp, BIOS temp er rimlig herpa. Vi startet opp PCen og plutselig rapporterte den at CPU stod på 80 grader. En BIOS-oppdatering etterpå og vi lå på 40 Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jepp, BIOS temp er rimlig herpa. Vi startet opp PCen og plutselig rapporterte den at CPU stod på 80 grader. En BIOS-oppdatering etterpå og vi lå på 40 har den nye biosen kommet?? LINK?? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 har den nye biosen kommet?? LINK?? Okay, jeg må innrømme: Vi hadde et non-platinum-edition. Så bare at dere hadde samme problem og trodde at det var kommet BIOS til begge to kortene da, eller i det minste at dere kunne bruke samme BIOS som oss. Heh, virker ikke slikt da du ble litt vel overrasket. Vi lastet iallefall ned nyeste BIOS via LiveUpdate eller hva det heter. Windowsprogram. Bare følger en wizard også laster den ned nyeste BIOS automatisk og flekker inn den. Så ja vette, du gjettet riktig. Vi bare testet det ikke med en gang da jeg faktisk ikke var klar over at PCen var såpass stabil at vi kunne komme oss inn i Windows og leke oss med BIOS-oppdateringer. De andre haukene kretset veldig raskt inn til den ikke-fungerende PCen og sperret oss andre ute ganske raskt egentlig Lenke til kommentar
SilentDrive Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 har den nye biosen kommet?? LINK?? Du kan laste ned BIOS v 1.2 her. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 men angående ram hvilken ram type virker Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Det skal visstnok være bra ja. Endret 1. august 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 nForce3 250GB skal klokke bra ja. De fleste testene jeg har lest er på 939, men regner med at brikkesettet klokker like bra på 754 har du link til den testen ? http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=2128&p=10 Her er en test av socket 939 utgaven. Usikker på hvor likt dettet kortet er i forhold til 754, men utifra spesifikasjoner og navn så vil jeg anta kortene er nok så like Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 nForce3 250GB skal klokke bra ja. De fleste testene jeg har lest er på 939, men regner med at brikkesettet klokker like bra på 754 har du link til den testen ? http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=2128&p=10 Her er en test av socket 939 utgaven. Usikker på hvor likt dettet kortet er i forhold til 754, men utifra spesifikasjoner og navn så vil jeg anta kortene er nok så like Lenke til kommentar
z00l Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Kjører det hovedkortet sammen med 2x512 mb twinmos DDR-400. Fungerer utmerket. Med andre ord, hvis du ikke skal drive med overklokking, trenger du ingen dyr RAM som mange sikkert kommer til å anbefale deg. -z00l- Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Kjører det hovedkortet sammen med 2x512 mb twinmos DDR-400. Fungerer utmerket. Med andre ord, hvis du ikke skal drive med overklokking, trenger du ingen dyr RAM som mange sikkert kommer til å anbefale deg. -z00l- skal klokke prossesor og skjermkort ja men vet ike om ram men har bestilt 2 sånne brikker virker de Lenke til kommentar
z00l Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Corsair er veldig bra RAM type. Tror ikke det skal by på noen problemer med tanke på overklokking. Det er Corsair de fleste overklokkere bruker -z00l- Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Corsair er veldig bra RAM type. Tror ikke det skal by på noen problemer med tanke på overklokking. Det er Corsair de fleste overklokkere bruker -z00l- Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Corsair er veldig bra RAM type. Tror ikke det skal by på noen problemer med tanke på overklokking. Det er Corsair de fleste overklokkere bruker -z00l- Det der er Corsairs Value serie, mao så duger den ikke stort bedre til overklokking en f.eks twinmos. Skal du overklokke en del så burde du legge et par kroner til i valget av ram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå