Gå til innhold

Dark Angel på TVNorge

Anbefalte innlegg

Så nettopp HER at TVNorge skal begynne å sende Dark Angel hver mandag (?) fremover, og fan som jeg er av serien, vil jeg utnytte anledningen til å anbefale alle å se den. I hvert fall bør dere gi første episode - som begynner mandag 02. august, kl. 22:45 - en sjanse. ;)

Jeg har lenge villet at norsk TV skulle begynne å sende denne serien, og endelig skjedde det.

:love: TVNorge :love:

For alle dere som ikke gidder å trykke på linken for å lese om serien, kan jeg lime inn hva TVNorge skriver om den her:

Supersoldaten Max jakter på sine medsoldater mens verden jakter på henne.

Som barn rømte Max fra militærbasen Manticore der hun ble genmanipulert for å bli fremtidens supersoldat. Flere år senere jakter Max på sannheten om sin fortid i et Amerika som er forvandlet til et u-land etter et terrorangrep. "Dark Angel" er en prisbelønnet action/drama-serie laget av James Cameron, mannen bak "Titanic" og "Terminator"-filmene.

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror dark angel ble sendt på TV Norge for 1 eller 2 år siden.

Åh? Det visste jeg ikke. Vet at Svensk TV sendte serien for lenge siden, men jeg trodde nesten ikke norske TV-kanaler hadde oppdaget serien før nå. :thumbdown:

Har selv sett begge sesongene av den og synes det er trist at det ikke ble produsert flere.

Enig der ja. Har sett begge sesongene selv, og går konstant og håper at noen tar seg sammen og lager en eller to sesonger til.

Endret av ZybiX
Lenke til kommentar

Jepp, serien er kansellert. Tror det var FOX som ikke ville sende den lenger, fordi de heller skulle sende "Pantertanter" eller hva den serien het, som forøvrig ble en stor flopp.

Det pågår flust av kampanjer på nettet for å prøve å få dem til å lage flere sesonger though, men jeg tviler på at det virker uansett. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...