Gå til innhold

Et lite Opera problem...

P-in-P

Anbefalte innlegg

Problemenet:

Når jeg lukker Opera (med X) så kan jeg ikke starte opp igjen Opera igjen før jeg avslutter det i oppgavebehandling, det kommer heller ikke noe i tray (vet ikke om det er meningen heller men...)

Spørsmålene: Hva er feil og hva kan gjøres? Går det ann å fjerne IE helt fra Windows?

Takker alle for svar først som sist :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikonet i systray er der kun hvis du har satt opp en mail eller chatkonto. Da vises den.

Hvor lang tid tar det før du må avslutte opera fra oppg.behandling? Opera trenger litt tid på å avslutte, alt etter hva du gjorde før du sluttet, mange sider oppe osv.

IE kan fjernes helt, men er vel ikke å anbefale siden den er så integrert inn i windows. Trengs ofte for windows update også.

Lenke til kommentar

Oi sann, hadde ikke merket at jeg hadde fått svar på denne posten jeg!

Jeg har ikke lagt merke til hvor lang tid det tar, men jeg har funnet ut at problemet blir borte så lenge ikke IE har vert aktiv siden forrige reboot!

Jeg skulle gjerne blitt kvitt IE allikevel for jeg får hele tiden popups uten å være på internett og dette er veldig irriterende når jeg spiller! Jeg har gått som 0 spyware på maskina (Spybot/Adaware) så jeg tror ikke det er problemet!

Forslag?

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Jeg har også et problem med opera..

Jeg satt og skulle høre etter nye ringelyder til min mobil og trykket på linken for "forhånds-høring", da ble jeg spurt om hvilket prog jeg ville bruke for å åpne denne typen filer(mp3). Trøtt som jeg var trykte jeg "åpne i nytt vindu" eller noe lign, OG jeg glimtet til og "huket" av for å ikke bli spurt om dette flere ganger...

Dette var jo selvfølgelig ikke noe sjakktrekk!! Har lett og lett, men finner ingen måte å stille dette tilbake. Noen som har en idè hva jeg kan gjøre?

Har gratisversjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...