sveggi Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg har kjøpt meg en creative zen extra, å er veldig fornøyd med den. Genial spiller!! Men det jeg ikke liker så godt er lyden.. Jeg syns ikke den kan spille høyt i det hele tatt Jeg bruker Koss porta pro.. Så det jeg lurer på er: Hva er di beste lyd instillingene? hva bruker dere? Er det andre som føler det samme som meg? JEg har kanskje oversett noe, men jeg føler det er minimalt med lyd i min spiller, når jeg spiller på det høyeste er det ikke litt kjangs for at jeg skal få vondt i håvet. Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis Hjelp!!! Mvh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Vet bare at du KAN stille equaliseren i innstillingene på max for å få litt mer lyd, men er litt usikker på hvordan lydkvaliteten blir da. Høyere blir den hvertfall.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 er pga den eupeiske os'et, du må bytte til den amerikanske for å skikkelig lyd. lover det blir andre saker da Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg har kjøpt meg en creative zen extra, å er veldig fornøyd med den. Genial spiller!! Men det jeg ikke liker så godt er lyden.. Jeg syns ikke den kan spille høyt i det hele tatt Jeg bruker Koss porta pro.. Så det jeg lurer på er: Hva er di beste lyd instillingene? hva bruker dere? Er det andre som føler det samme som meg? JEg har kanskje oversett noe, men jeg føler det er minimalt med lyd i min spiller, når jeg spiller på det høyeste er det ikke litt kjangs for at jeg skal få vondt i håvet. Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis Hjelp!!! Mvh http://us.creative.com/support/downloads/d...Name=Windows+XP sjekk denne.. US firmware.. for windows XP. Håper virker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Virket det? Endret 5. august 2004 av Slettet+8745264 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 ' date='05/08/2004 : 12:57'] Virket det? ja det virker, har gjort det selv Lenke til kommentar
ASW Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 hvilket lyd nivå synes du er akurat paselig? på min er det 14-16 Grunnen til at jeg lurer er at jeg vil være sikker på at jeg har den amerikanske firmwaren Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 da hører du på lavt! syns 25 var for lavt jeg. derfor bruker rundt 20 på dn nye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå