rayrod Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Sliter litt med brenning av bin filer. Bruker både cdrwin og fireburner. Hver gang jeg prøver og brenne så får jeg feilmeldinger som write error: Illegal request osv...Invalid field in command osv. Både på test-burn og burn.. Har prøvd flere forskjellige filer, både ISO og BIN, CD-r og CD-rw plater. Brenneren er en gammel 8x R/RW brenner. Er det noe jeg gjør feil? Kan noen hjelpe en som koker av sinne snart Lenke til kommentar
TAS Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Prøv ett brennerverktøy som heter Cd Mate. Lenke til kommentar
rayrod Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Funka som bare juling det jo Konge! Lenke til kommentar
TAS Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Funka som bare juling det jo Konge! Bra!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
HEE Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Link Prøv ett brennerverktøy som heter Cd Mate. eller Alcohol 120 Percent TAr seriøst ALT! Endret 31. juli 2004 av HEE Lenke til kommentar
v0id Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Nero tar jo også .bin uten problemer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå