DeRn Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Kabelen fra skjermen til grafikk-kortet har blitt rar Jeg får gulskjerm p.g.a en feil inne i boksen i ledningen, nær skjermkortet. Hva må jeg kjøpe for å bytte ut kabelen? Jeg må vel skru opp skjermen og sette inn en ny en da? Går det an? Og hvordan ser kabelen der inne ut? Takk for svar; http://home.no.net/dernhelm/gulskjerm.jpg irriterende! Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hadde samme problemet med en gammel skjerm, hjalp viss jeg forandra litt på "stillingen" til kabelen Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Min var også sånn, men da den var på en viss posisjon så var den OK... Men jeg dro på Clas Ohlson og kjøpte en skjermkabel. Og loddet på ny, virker OK igjen! Ikke så mye arbeid heller Lenke til kommentar
DeRn Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Jah, det funka å tweake posisjonen før, men nå er den bare ghey Hvis jeg gjør om på posisjonen nå blir det rød-skjerm.. pest eller kolera Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fzIYXMah Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Har samme problemet her, bare at min blir rosa. Loddet kontakten for en stund siden, og da virket den bra en stund, men nå er den begynt å fuske igjen. Funker dersom jeg røsker godt i kabelen, eller gir skjermen eg godt slag eller sju. Lenke til kommentar
DeRn Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Hvordan kan jeg lodde kabelen da? Kan jeg ikke bytte ut den med en ny en? Går det an å koble den rett på en kontakt i skjermen? Tør ikke se etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå