Chosiso Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hva er det som har skjedd med Hardware.no? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Haha. Nesten. Og for dem av dere som nå kommer og maser om "ooooold": Det finnes folk som ikke har sett den før. Ekstrem olding/spamming vil føre til warns. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Morsom :!: Quota fra min egen ipod test (se sign) I pakken gjengpuler det med: Spanke ipoden 1 stk. fittepryler 1 stk. tvangspule til 24pins kabel (bakpules til å slikke og overføre) 4 stk. skumm-fittefyller til å fittefyllte på øreproppene hvis du forderver for det. 2 stk. plastik-"propper" til å skamknullte i 24-pins porten hvor kabelen runkes til, den er der for å fittefylle støv å andre ting i å komme in. 1 stk. fister med avtakbar stikk-kontakt. bruksanvisning, cd med Itunes og drivere, cd med musicmatch Jeg valgte å runke Itunes fordi jeg har dårlig sædslikking med MusicMatch, og jeg fittegnukkes Itunes er svimepulere Du puler alle sangene du vil ha med, og legger de inn i Fittegnukkes fistet, der blir de sortert bakpuler album, artist og sjanger. Så når du gjengpuler til Ipoden så begyner den automatisk å sædslikke fittepryle jukke, dette suges veldig fort, og den oppdaterer den hver gang du svimepuler den til Positivt:+ designet + kvalitets-følelsen + kan skamknulles som harddisk + rævkjører med gode ørepropper + touch sensitive grafser og skroll-hjul + relativt liten og lett + Pules + Firmwaren fåes i norsk + enkel meny og navigering + det forderves masse morsomt tilbehør til den Negativt: - annbefales å ikke rævkjøre den i minusgrader - blir fort ripete - prisen (3000 fittefyller) - forderve radio - må fitteprylere drivere for å fittepryle sprengpule den - kan ikke spille av wma sædslikket - kort batteritid - flaskeknuller runke med USB kabel Endret 31. juli 2004 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Og for dem av dere som nå kommer og maser om "ooooold": Det finnes folk som ikke har sett den før. Ekstrem olding/spamming vil føre til warns. Noen som ikke kan lese? Masse innlegg slettet. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 :!: :!: Snart AMD Athlon 64 3600+? Elitegroup har oppdatert, og senere tvangspulet, informasjon om en suge sokkel 939-prosessor fra AMD, som får 1 MB L2 masturbere - og kan masturbere en FX i forkledning. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Haha. Nesten. Og for dem av dere som nå kommer og maser om "ooooold": Det finnes folk som ikke har sett den før. Ekstrem olding/spamming vil føre til warns. ooold :!: Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Pule 17" LCD-skerm! (1) Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Utrolig hvor useriøst folk tok Blibs innlegg. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Uff... dette blir bare dumt. Gidder ikke å gå innom hele tiden og slette innlegg med "old". Jeg stenger hele tråden jeg... ja, noen advarsler blir det vel også. Endret 1. august 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg