Bluebeans Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Heisann! Som mange andre sikkert har fått med seg er dette en stor høst for oss gamere Mange nye lanseringer av store spill! Noe som medfører at man trenger en kraftig maskin. Maskinen jeg har nå har bare et svakt ledd, skjermkortet. Derfor vil jeg bytte det ut. Kommer av praktiske årsaker til og handle fra www.datakjeden.no . Noen som vet hvilket skjermkort jeg burde velge? Snakker om spill som Doom 3, Rome total war, HL2 (CS: Source) osv osv! Forøvrig skal jeg også kjøpe denne skjermen. Vil helst holde meg under 2500,- Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Heisann! Som mange andre sikkert har fått med seg er dette en stor høst for oss gamere Mange nye lanseringer av store spill! Noe som medfører at man trenger en kraftig maskin. Maskinen jeg har nå har bare et svakt ledd, skjermkortet. Derfor vil jeg bytte det ut. Kommer av praktiske årsaker til og handle fra www.datakjeden.no . Noen som vet hvilket skjermkort jeg burde velge? Snakker om spill som Doom 3, Rome total war, HL2 (CS: Source) osv osv! Forøvrig skal jeg også kjøpe denne skjermen. Vil helst holde meg under 2500,- til 2500 kr er vel et 9800 pro ganske bra eller et geforce 6800 hvis du vil strekke prisen til 3000 kr Lenke til kommentar
Jove Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Off-topic, litt ivertfall: Dyrt skjermkort -må vel være kongebra når det koster så mye? Fant dette på dinside. Endret 31. juli 2004 av Jove Lenke til kommentar
fflex Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 du kan kjøpe mitt 9800 pro AIW for 2000?? (hvis du i er en litt sånn multimedia type) hehe.... Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Off-topic, litt ivertfall:Dyrt skjermkort -må vel være kongebra når det koster så mye? Fant dette på dinside. Prisen i prisguiden er for en bærbar pc med et Radeon 9000 kort i On topic: I snakkende stund så er Radeon 9800Pro det skjermkortet under 2500kr som gir mest for pengene Endret 31. juli 2004 av C4STOR Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 enig med de fleste her,beste kort i klassen 2000.- er ati 9800 pro. vet ikke noen kort til 2500,men kan du strekke deg til 2800.- er 6800 nu en del bedre.. eller du får tak i et demo(eller brukt) ati 9800xt.(2000.- 2500.-) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Har bestemt meg for Radeon 9800 Pro. Men hva er forskjellen på "Ultimate editon" og vanlig? Står at det følger med Tomb Raider greier med, er det alt? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Har bestemt meg for Radeon 9800 Pro. Men hva er forskjellen på "Ultimate editon" og vanlig? Står at det følger med Tomb Raider greier med, er det alt? Ultimate Edition er med vifteløs kjøler slik som denne Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 hva har du av maskinvare nå?? Skal du først kjøpe deg et nytt skjermkort nå så ville jeg gått for et som var litt bedre enn 9800pro. (helst over 9800xt og) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 svalbard, holder meg bare til 9800 pro. Grunnene er at jeg ikke vil bruke så alt for mye penger og jeg er heller ikke så utrolig kresen Men burde jeg kjøpe Ultimate eller vanlig? Har kjølesystemet så mye og si at jeg burde koste på meg Ultimate? Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 svalbard, holder meg bare til 9800 pro.Grunnene er at jeg ikke vil bruke så alt for mye penger og jeg er heller ikke så utrolig kresen Men burde jeg kjøpe Ultimate eller vanlig? Har kjølesystemet så mye og si at jeg burde koste på meg Ultimate? Du kan kjøpe vanlig, Ultimate er bare hvis du etter etter total lydløs pc. Men det med vifte bråker ikke mye. Hvordan pc har du ellers da? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Pcen bråker litt fra før så 2400+ AMD 1024 mb RAM. 80 gb + 160 gb harddisk Er ikke hjemme så jeg husker ikke helt hva hovedkortet het. EDIT: Leif Endret 31. juli 2004 av niXon^^ Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Pcen bråker litt fra før så 2400+ AMD 1024 mb RAM. 80 gb + 160 gb harddisk Er ikke hjemme så jeg husker ikke helt hva hovedkortet het. EDIT: Leif Ok, da burde du kjøpe 9800 Pro 128 Mb (256 Bits) kort, pass på at du kjøper 256 Bits, er ganske viktig. Hvilket merke du burde velge er opptil deg, alle merkene yter akkurat det samme. Kjøp detta eller detta! Endret 1. august 2004 av petter'n Lenke til kommentar
trench Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Pcen bråker litt fra før så 2400+ AMD 1024 mb RAM. 80 gb + 160 gb harddisk Er ikke hjemme så jeg husker ikke helt hva hovedkortet het. EDIT: Leif Ok, da burde du kjøpe 9800 Pro 128 Mb (256 Bits) kort, pass på at du kjøper 256 Bits, er ganske viktig. Hvilket merke du burde velge er opptil deg, alle merkene yter akkurat det samme. Kjøp detta eller detta! En kompis annbefalte meg å heller kjøpe dette enn de 2 du annbefalte da. Han mente det var bedre. Jeg bare spør fordi jeg lurer. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Pcen bråker litt fra før så 2400+ AMD 1024 mb RAM. 80 gb + 160 gb harddisk Er ikke hjemme så jeg husker ikke helt hva hovedkortet het. EDIT: Leif Ok, da burde du kjøpe 9800 Pro 128 Mb (256 Bits) kort, pass på at du kjøper 256 Bits, er ganske viktig. Hvilket merke du burde velge er opptil deg, alle merkene yter akkurat det samme. Kjøp detta eller detta! En kompis annbefalte meg å heller kjøpe dette enn de 2 du annbefalte da. Han mente det var bedre. Jeg bare spør fordi jeg lurer. hmmm så fresht ut Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Kjøp detta eller detta! Joa, har bestemt meg for det, men ikke om jeg skal ha Ultimate eller Lite edition. Tror det blir Lite Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Kjøp detta eller detta! Joa, har bestemt meg for det, men ikke om jeg skal ha Ultimate eller Lite edition. Tror det blir Lite Hvorfor ikke dette? http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=122413 Billigere skal du lete lenger etter og det er retail. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Kjøp detta eller detta! Joa, har bestemt meg for det, men ikke om jeg skal ha Ultimate eller Lite edition. Tror det blir Lite Hva skal du med så fancy kort? Har du plexi kan jeg skjønne deg. Det som er forskjell med det du linket til er at det bare har bedre kjøle egenskaper, det trenger du bare hvis mdu skal klokke. Hvis du skal klokke så kan du jo kjøpe det. Men det Carnifex linka til hadde jeg nesten kjøpt Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Kjøp detta eller detta! Joa, har bestemt meg for det, men ikke om jeg skal ha Ultimate eller Lite edition. Tror det blir Lite Hva skal du med så fancy kort? Har du plexi kan jeg skjønne deg. Det som er forskjell med det du linket til er at det bare har bedre kjøle egenskaper, det trenger du bare hvis mdu skal klokke. Hvis du skal klokke så kan du jo kjøpe det. Men det Carnifex linka til hadde jeg nesten kjøpt Fordelen med å kjøpte kortet med Artic Silencer er at du har garanti. Bytter man kjøler selv fosvinner garantien. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 litt off-topic: hvor mye kan jeg få for ett år gammelt Hercules 9800pro inkl.Zalman Heatpipe +vifte ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå