Janmandelid Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 På grunn av at filen er i bruk av en annen prosess. Jeg installerte et nytteprogram fra digi.no som het WhoLockMe, men fikk ikke dette til å virke. Finnes det noen andre program som kan fortelle meg hva slags prosess som er i bruk?? Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hvordan fil? .avi? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=54937 Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Neida, er ikke det. Jeg vet om den buggen i Windows om avi-filene. Kan være helt vanlige filer av og til... Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hvis du restarter maskinen - får du ikke til å slette filene da? Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Jo, det gjør jeg sikkert, men det skal ikke være nødvendig å restarte maskinen bare fordi man har lyst å slette en fil! Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Er et problem i XP det med sletting av fil. Men man gjør en reboot vil filen muligens kunne bli slettet. Om det ikke er en prog. fil da som blir brukt hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå