Muteki Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg bare lurer på hvilken hastighet jeg burde bruke på alu.? Det er en dremel jeg skal bruke ja! Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Når jeg og LaStrada kutta alu. hos han så fleska vi til med full styrke. Er 37.000 RPM hvis jeg ikke husker feil. Gikk bra det! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg glemte å si at det skulle være på et Lian Li kabinett og den er noe tynnere enn den du har på bilde der tror jeg! Lenke til kommentar
gnus Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Mener det står noe om hastighetene du skal bruke på forskjellige "tools" Ifølge Starheftet til dremelen min, så kan du kjøre på 10 på kutteskiver Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 er vel bare å peise på.. du finner raskt ut om det er for raskt.. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg hørte av en fyr at hvis jeg hadde dremelen på for fort ville det bli for varmt for alu. at det ville smelte. Er det sant? Det er derfor jeg spør! Lenke til kommentar
gnus Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Tviler strekt på at aluminiumen vil smelte... Har ikke fysikkformelheftet mitt her, men mener det er ganske høgt koke/smelte punkt.. Du får prøve i vei.. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Neinei, det smelter ikke. Er 99% sikker på at det ikke vil smelte! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 OK takker for alle svar da bestiller jeg snart meg et Lian Li PCV-1000. Lenke til kommentar
Daron Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Aluminium er veldig seigt.. Det er da en fordel med litt høy hastighet. Hadde faktisk større problemer med å kutte i 2mm aluminium en i stålkabinettet mitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå