dalar Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 hei eg lurer på kor mye en ps2 er vert.. den er 2 år gammel.. og funker helt fint.. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Med tanke på at Expert eller Elkjøp kjører tilbud på PS2 til 699,- ganske ofte. Tror jeg ikke du får mer enn 500,- for den. (Hvis det kun er Konsoll + 1 Kontroll) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Med tanke på at Expert eller Elkjøp kjører tilbud på PS2 til 699,- ganske ofte. Tror jeg ikke du får mer enn 500,- for den. (Hvis det kun er Konsoll + 1 Kontroll) Hvor har du det fra?Det er sikkert ved tegning av ADSL fra Telenor sikkert? Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hvor har du det fra?Det er sikkert ved tegning av ADSL fra Telenor sikkert? Nei. Jeg fikk en reklame-avis fra en av kjedene før i sommer. Der solgte de PS2 + 1 kontroll til 699,- uten noen form for binding. Jeg så tilbudet før i år også. Så de har hatt det flere ganger. Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 1000 kr....man hva følger med? men dessuten så er denne FEILPOSTET Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå