Arne And Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hei! Mottok i dag min nye MSI MEGA Player 516. De medfølgende hodetelefonene krever en "mini-mini-jack" plugg. Siden de medfølgende hodetelefonene er forholdsvis dårlige vil jeg bruke mine egne, men disse har vanlig mini-jack plugg. Finnes det en adapter hos noen nettbutikker? Lenke til kommentar
Amd_Barton Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 dette lurer jeg også på, fant en adaptor i dansk webshop, men det var litt langt borte hvis noen vet, Hvor er de? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hvis du bor i Oslo så kan du får kjøpt en slik i Asono butikken ved siden av Eldorado kino. Koster 50kr. Hvis ikke, så har de det sikkert i webshopen deres www.asono.no. Hvis dere ikke finner det så send dem en mail. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) edit: dobbelpost Endret 23. desember 2004 av haakka Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 elfs.se Du mente kanskje elfa.se... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå