Gå til innhold

Verste PC-spillet noen sinne


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

*litt treig*

 

doom3 er elendig, men jeg runda det likevel, cyberdemon var skuffende enkel!! :(

 

men det er ikke det værste jeg har prøvd, værste spillet må vel egentli være the sims, selvom jeg satt ekstremt mange timer med det, men etter alle de expantions packsene kom blei det bare :thumbdown:

Lenke til kommentar

ja, DOOM3 suger. Sims suger. Battlefield 1942 suger. half-Life suger.

Alle de verdensberømte Gudfaren-filmene suger. Full Metal Jacket suger. ALT suger! (nei, jeg synes ikke at noen av disse suger, det er bare for å få fram et poeng)

 

Kom med noen beskrivende grunner da!

 

Altså, DOOM3 har den beste grafikken vi har sett til dags dato. Det kan ha vært mørk, ensformig, og "skummelt", men det er da slettes ikke dårlig!

De fleste av de som synes DOOM3 suger, er de som ikke har spilt de forrige med slik lidenskap som folk hadde til det gamle DOOM da det kom ut.

DOOM3 er suverent til å følge sin egen historie. Hadde dere syntes at spillet hadde vært mye bedre om det hadde hoppa helt ut av DOOM universet? (ja selvfølgelig gjør dere jo det, hvorfor spør jeg? :roll: )

 

Og så var det Sims da.... Ja, det suger jo hestemøkk... Men da er det jo merkelig at det er et av de meste spilte spillene i hele verden, synes ikke dere også det?

 

Nei, jeg er ingen fanboy av hverken DOOM3 eller Sims. Jeg har spilt begge to, men ikke så alt for mye.

 

Sims likte jeg ikke fordi det simphelten ikke er min type spill.

DOOM3 avsluttet jeg fordi det ble ensformig, og jeg ble sjelden eller aldri skremt.

 

Men likevel, fordi om at dere/jeg ikke liker dem så godt, så betyr ikke det at det er sørpe dårlig!

Se på spillene med en objektiv synsvinkel. Sammelign dem.

 

Her er noen gode stikkord som man kan bruke til å finne ut om et spill er godt eller dårlig (Ingen spesiell rekkefølge):

*Grafikk (evt. fysikk)

*Kunstig intelligens (er det virkelig mulig for NPC'ene å bevege seg? Følger de eventuelle ordre?)

*Historie

*gameplay (variasjon, etc.)

*Varighet

*Hva i huleste går spillet ut på? (er det i det hele tatt noen mening i det?)

*Originalitet (og rip-off)

*Gjennspillsverdi (Er det i det hele tatt noen forskjell for hver gang man går igjennom spillet?)

*Elementer i forhold til sjangeren (Trenger virkelig KOTOR2 monstergrafikk når det er et RPG?)

*Multiplayer? (visse spill er som skapt for multiplayer. Hva ville Battlefield vært uten Multiplayer?)

 

Personlig vil jeg føye til at grafikk/fysikk/AI egententlig bare er veldig viktig i Racing-spill og FPS, da slike spill sjelden har noe annet nytt å vise fram, mens RPG behøver en viktig historie, flyt, godt gameplay, og eventuelt gjennspillsverdi.

 

EDIT: Glemte å nevne det med det gamle DOOM. :wallbash:

EDIT2: Fy satan! Skriveleif! Jeg må gå grunnskolen på nytt! :cry:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
I forhold til forventningene og hypen må jeg si at Doom3 skuffet veldig, men det er nok ikke tidenes værste spill.

 

Har gjort en del elendige spillkjøp gjennom tidene...

 

Black & White, kom til 2. level da var jeg lei

Mafia, forstår ikke hva alle ser i dette spillet. Alt for tregt for min smak

Midtown Madness, gøy i omtrent en time, siden har det ligget i en skuff

 

Må også si at Unreal2 var også et veldig skuffende spill, de burde holde seg til UT serien...

 

Enter The Matrix var jo et bugga makkverk som kanskje kunne vært ok for 4-5 år siden.

 

Star Wars Galaxies, brukte sikkert 1000kr på det totalt med månedlige regninger. Det varte noen uker, etter det var man liksom best...

 

Følte meg også litt dum når jeg kjøpte CS:CZ, veldig skuffende. Atpåtill kjøpte jeg det mens jeg var logget inn på en annens steam konto  :ohmy:

B&L og Mafia er jo drit kult!! :p B&L er kanskje litt ensidig, d er greit.. Men mafia er jo knall!! =)

 

Det eneste jeg kan si meg enig i er: Midtown Madness :no: (faen ikke gøy en time engang...) :no:

 

D med Doom har vel MeTa][iC forklart.. :p

Lenke til kommentar

Doom 3 var en utrolig stor skuffelse fra min side, hadde liksom forventet noe mer. Men det er kanskje som Metallic skriver at vis du ikke har spilt de andre spillene så blir ikke opplevelsen noe særlig. Dette er definitivt ikke et spill som bør spilles først i serien av doom spill. Grafikken var ok, men det er begrenset hvor moro det er å løpe rundt i ganger å bli "Skremt" i mangfoldige timer. Jeg spilte spillet i 2-5 timer(husker ikke helt) og først var jeg helt nervevrak, men så ble det bare sånn, oi nei enda en zombie for en overraskelse :roll:

 

Også har vi det med at over 20 stykker før i tråden her påstår at CS er det dårligste spillet som er laget. Hva er begrunnelsen for det? Det er ensformig men er det virkelig så dårlig at det kan kapre titelen "Verste spill eva"? :nei:

 

Kan ikke komme på noe spill som kan kalles værste spill. Det er egenlig ganske vanskelig å si at et spiller verste spill, da alle har noen kvaliteter som er bra.

 

 

Tror jeg skal gifte meg med leif jeg :dribble:

Endret av Izor
Lenke til kommentar

Jupp, dere som legger frem Doom 3, Black & White, Mafia osv. som eksempler på verste spill bør seriøst prøve litt flere i fremtiden.

 

Verste spill jeg har spilt? Catwoman var slitsomt, i hvert fall. Det siste Larry-spillet var blottet for sjarm, men vel på sett og vis tidvis underholdende. Theme Park World var en opplagt rasering av den velfungerende forgjengeren, men knapt kandidat til aller verste spill.

 

Nei, jeg vet ikke riktig. Men hvis denne diskusjonen noen gang skal bli interessant, kreves det at man forsøker å grave fram de virkelig dårlige spillene, og helst også forsøker å argumentere litt for hvorfor. :)

Lenke til kommentar

Ja, jeg skal kansje ikke slakte doom3, men det blei bare en så stor skuffelse (ihvertfall ettersom jeg runda HL2 leeengee før doom3, selvom jeg fikk doom3 nesten med en gang det kom ut).

Jeg blei rett og slett lei av de samme effektene og textures på doom3, at jeg ikke gadd mer, men det værste jeg har prøvd er det ikke.

 

Sims med expantions er det værste jeg har spilt (hvertfall noe av det værste), før expantions spilte jeg det time på time, og ble nesten aldri lei! Men etter en stund fikk jeg låne noen expantions av en kompis, og da ble jeg lei av spillet tvert, og har ikke rørt det siden:(

 

Og det med Doom3 grafikken: jeg driter i grafikk, mitt yndlingsspill igjennom tidene er gode gamle Punch-Out! til NES, det har jeg runda uttalige ganger og blir aldri lei!

Doom3 har heller ikke noe bra fysikk, så i forhold til HL2 har det "dårlig" grafikk og fysikk. (litt off-topic)!

 

Men jeg må innrømme at det var litt forhasted og litt satt på spissen at:

meg selv: doom3 er elendig!

:blush:

 

Og før jeg blir slakta av alle sims fans: grunnen til at jeg nevner Sims med expantions som det værste jeg har prøvd, er at jeg ikke er så go på å huske spilltitler(eller så har jeg fortrengt alle dårlige spill jeg har prøvd), så jeg måtte skrive ett som er litt "nytt".

 

Edit: må bare nevne Catwoman som ett fenomenalt dårlig spill (veldig hasteprosjekt for å tjene inn litt ekstra cash, sannsynligvis)

 

Jeg har sikkert skrevet tonnevis med feil, men jeg er ikke god nok i norsk til å klare å rette det, så håper dere forstår hva jeg skriver:D

Endret av -BaSe-
Lenke til kommentar

-Base-, jeg må ærlig inrømme at det var mye pølsevev der i den siste posten din!

Feks dette:

Doom3 har heller ikke noe bra fysikk, så i forhold til HL2 har det "dårlig" grafikk og fysikk. (litt off-topic)!

 

WTF?! Så siden spilelt ikke er like bra som HL2, så er det det dårligste spilelt som finnes?! Tenk deg om, mann! :mad:

 

Og det med Doom3 grafikken: jeg driter i grafikk

Eh, javel. Fordi om at DU driter i grafikken, så betyr det at det er det dårligste spillet som finnes? Okej, så jeg kan si "Fotball liker jeg ikke, så CM, FM, Fifa, Total Soccer (osv) SUGER! De er så dårlige som det bare går an! Herregud! Blibb&Blabb-om-masse-tull!" Igjen, tenk deg om!

 

Jeg har ikke peiling om hva alt det du sa om Sims expansion'ene (Expansion skrives med S :) ) gikk ut på. Men jeg fikk det intrykk av at du synes The Sims er elendig, fordi det er så mange, og så kjedelige expansions.

Ja, det er jo helt sant! The Road To ROme, Battlefield 1942's første expansion var absolutt ikke verd pengene. Hey! Nå suger plutselig hele Battlefield!

Lenke til kommentar

Oerhört, jeg har gravet og gravet, og vet du hva jeg har kommet frem til? Dette! :lol:

Big Rigs er et lastebil-spill som, før release, lovet alle de kurrante tingene for å bli et middelmådig spill; Du skulle styre lastebiler som kjørte "halv-lovlig" last. Og det handlet om at du skulle kjøre mot rivaliserende lastebiler for å komme til mål. Kjørte du for fort, kom politiet etter deg.

 

Hvorfor spillet er en MEGET god kanidat til å bli det dårligste spillet noen sinne:

*Grafikken er så og si 5-6 år gammel

*Det er ingen fysikk

*Det er ingen lydeffekter

*Kjører du mot et hus, krasjer du ikke - Du kjører rett igjennom.

*Rivalene dine står i ro ved starten

*Det finnes ikke politi i hele spillet

*Lastebilen kan ikke falle. Kjører du mot en 90 grader oppoverbakke, vil lastebilen kjøre hele veien opp

*Desto lenger du rygger bakover, desto raskere rygger du. (Uendelig hastighet)

*Når du slipper rygge-knappen, stopper du momentant.

*Prøver du å kjøre over ei bru, vil du kjøre rett igjennom den.

*Det har kommet en patch, som knapt endrer noe som helst!

*Noen ganger vinner du racet før du får til å begynne å kjøre

*Når du har vunnet et race, står det "You're Winner", noe som er helt umulig å si. Det skulle stå "You're THE winner"

 

Kan virkelig spillet være SÅ dårlig, tenker du nok, og ja! Det er SÅ dårlig! Sjekk på linken jeg la ut!

Se filmene, les omtalen! Analyser bildene! Til slutt vet du ikke om du skal le eller gråte! :cry: :!:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Håhå jeg elsker å se spill som blir totalt nedslakta som en lubben gris før juletida i et bruk i ytre stange.

 

karakter 1.0 Abysmal.

 

"just how bad is Big Rigs: Over the Road Racing? It's as bad as your mind will allow you to comprehend."

 

:w00t:

 

"Please do not play this game. We cannot stress this enough."

 

faen så fet anmeldelse.

 

"The fact is, even if you tried, you couldn't play Big Rigs: Over the Road Racing the way it was seemingly intended to be played, and even if you could, you wouldn't want to"

 

dette tar kaka når det gjelder slakting av spill.. :lol::lol:

 

" v1.0 Patch

This patch does hardly anything to resolve the variety of show-stopping bugs and gameplay issues plaguing this game. (01/15/04)"

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Ja, 2mass, det ER så dårlig! Gamespot slakter ikke! De er alt for snille, skal jeg si deg! Jeg har spilt det!! :cry:

 

Og for dere som ikke vet hva "Abysmal" betyr: Abysmal = Bunnløs(-t). Altså, uansett hvor dårlig et spill kan bli, så blir det ikke dårligere enn Big Rigs. Det er hva Gamespot mener, i alle fall! (er helt enig)

Big Rigs har fått den dårligste karakteren i Gamespot's historie! Det må da vel si noe!

 

Og 2mass, om du virkelig likte så godt å lese omtalen, se ALLE filmene, inkludert "Frightfully Bad Games"! Jeg mener det!

Lenke til kommentar
[iC' date=25/02/2005 : 18:41] Ja, 2mass, det ER så dårlig! Gamespot slakter ikke! De er alt for snille, skal jeg si deg! Jeg har spilt det!! :cry:

 

Og for dere som ikke vet hva "Abysmal" betyr: Abysmal = Bunnløs(-t). Altså, uansett hvor dårlig et spill kan bli, så blir det ikke dårligere enn Big Rigs. Det er hva Gamespot mener, i alle fall! (er helt enig)

Big Rigs har fått den dårligste karakteren i Gamespot's historie! Det må da vel si noe!

 

Og 2mass, om du virkelig likte så godt å lese omtalen, se ALLE filmene, inkludert "Frightfully Bad Games"! Jeg mener det!

ligger den under BR anmeldelsen ?

Lenke til kommentar
[iC,25/02/2005 : 18:41] Ja, 2mass, det ER så dårlig! Gamespot slakter ikke! De er alt for snille, skal jeg si deg! Jeg har spilt det!! :cry:

 

Og for dere som ikke vet hva "Abysmal" betyr: Abysmal = Bunnløs(-t). Altså, uansett hvor dårlig et spill kan bli, så blir det ikke dårligere enn Big Rigs. Det er hva Gamespot mener, i alle fall! (er helt enig)

Big Rigs har fått den dårligste karakteren i Gamespot's historie! Det må da vel si noe!

 

Og 2mass, om du virkelig likte så godt å lese omtalen, se ALLE filmene, inkludert "Frightfully Bad Games"! Jeg mener det!

ligger den under BR anmeldelsen ?

Du er visst ikke så kjent med Gamespot, du? :)

 

Det er en "marg" rett over spillet's navn. Der kan du velge flere kategorier, blant annet "previews", "Review", "Gamespace", "Movies", osv.

Men for å gjøre det lettere kan jeg linke rett til Movies-siden. :)

 

Men husk, Se "Frightfully Bad Games" ETTER du har sett gameplay-videoene og video anmeldelsen! Da blir det mye morsommere! Om du ikke har en bruker på Gamespot, kan du bare trykke "Stream For Free!" :)

Lenke til kommentar

Kanskje ingen vits i å si dette så sent i tråden men, en kamerat av meg laget en helt lik tråd i høst... :dontgetit:

 

Men, men...

 

Sims 1 er patetisk. det står faktisk "life simulator" på pakning. Men kan noen forklare meg hva som gjør sims ekte nok til å kalle det en "simulator". :no: Ærligtalt, å betale penger for å åpne kjøleskapet... !!!!! :sick::cry::wallbash::yucky:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...