Gå til innhold

Verste PC-spillet noen sinne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

I forhold til forventningene og hypen må jeg si at Doom3 skuffet veldig, men det er nok ikke tidenes værste spill.

 

Har gjort en del elendige spillkjøp gjennom tidene...

 

Black & White, kom til 2. level da var jeg lei

Mafia, forstår ikke hva alle ser i dette spillet. Alt for tregt for min smak

Midtown Madness, gøy i omtrent en time, siden har det ligget i en skuff

 

Må også si at Unreal2 var også et veldig skuffende spill, de burde holde seg til UT serien...

 

Enter The Matrix var jo et bugga makkverk som kanskje kunne vært ok for 4-5 år siden.

 

Star Wars Galaxies, brukte sikkert 1000kr på det totalt med månedlige regninger. Det varte noen uker, etter det var man liksom best...

 

Følte meg også litt dum når jeg kjøpte CS:CZ, veldig skuffende. Atpåtill kjøpte jeg det mens jeg var logget inn på en annens steam konto :ohmy:

Lenke til kommentar
The Sims helt klart det dårligste spillet noensinne.....

det spillet og dets 100 expansion pakker er blitt en landeplage

Jeg likte det første sims spillet som kom men.. expansion pakkenen ødlagte hele greie :thumbdown:

Det så jo i starten ut til at det kunne komme noe bra ut av Lenins planer for Sovjet også, men etterfølgeren hans ødela det meste.

 

Noe lignende skjedde da The Sims fikk sine oppfølgere. Grusomt.

Lenke til kommentar
Vet ikke om noen har laget en slik topic før men jeg så en med de verste spillene i sommer.........men NOENSINNE!!! det verste spillet til pc ??

 

selv mener jeg at spiderman 2 (vet at det akuratt kom ut men det er det hittil verste spillet når man tenker på det man kan utrette i dag) var en real fiasko :thumbdown:

kan ikke si at det er det værste spillet noen sinne.

grafikken er ikke spessielt bra men nå er det ikke så mye loading i byen akkuratt kan jeg si. hmm.

spillet følger ikke bare spiderman 2 filmen men det er fordi spillet trenger mer handling for og bli et bra og vellykket spill.

jeg er enig i at de kunne nok gjort litt bedre med smådetaljer osv men alt i alt syntes jeg det er bra nok til og gi en 4er

Lenke til kommentar
I forhold til forventningene og hypen må jeg si at Doom3 skuffet veldig, men det er nok ikke tidenes værste spill.

 

Har gjort en del elendige spillkjøp gjennom tidene...

 

Black & White, kom til 2. level da var jeg lei

Mafia, forstår ikke hva alle ser i dette spillet. Alt for tregt for min smak

Midtown Madness, gøy i omtrent en time, siden har det ligget i en skuff

 

Må også si at Unreal2 var også et veldig skuffende spill, de burde holde seg til UT serien...

 

Enter The Matrix var jo et bugga makkverk som kanskje kunne vært ok for 4-5 år siden.

 

Star Wars Galaxies, brukte sikkert 1000kr på det totalt med månedlige regninger. Det varte noen uker, etter det var man liksom best...

 

Følte meg også litt dum når jeg kjøpte CS:CZ, veldig skuffende. Atpåtill kjøpte jeg det mens jeg var logget inn på en annens steam konto  :ohmy:

Du syntes Midtown Madness , Black&White og MAFIA er en av tidenes verste spill ? :realmad::realmad::realmad:

 

disse spillene er jo virkelig et par av godbitene! :yes:

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Jeg har sikkert hundre spill, og de to VERSTE når det gjelder spillbarhet, er "The shadow of Zorro" og "Evil Twin". Begge produsert av"In Ultero" omkring 2001.

Begge er billige impulskjøp, og ble aldri spilt ferdig. Det som gjør disse helt forferdelige, er mangel på kontroll. Hvis jeg overhode klarte å komme noen vei, fikk jeg hodepine av helt uforutsette og ulogiske kameravinkler som ikke følger spilleren. Begge spill har ganske bra grafikk og fin design, men hva hjelper det?

I Zorro kan man ikke engang drepe noen. Det var så tåpelig at det gjorde vondt. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...