Gå til innhold

Verste PC-spillet noen sinne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
heh heh heh HALF LIFE2 det mest primitive gamle teite usmakelige idiotiske dumme noob spillet noen sinne HÅPER DET ALDRIG KOMMER!

 

(Stort og stygt mellomrom som ingen liker)

 

HA HA LURTE DEG! :p

Så morsomt... :roll:

 

Er det virkelig nødvendig å lage slike poster?

det at gutten har fritid nok til å lage en god del mellomrom er jo..tja..imponerende?

Lenke til kommentar

mener da at sniper - path of vengeance må være det dårligste spillet jeg noen gang har prøvd... Modeller som var blitt brukt fra før av, lyder som var tatt fra andre spill osv.. helt bedritent :) kjedelig var det og, måtte skru av etter 5 min jeg..

 

jaja, ikke at jeg oppfordrer til warez, men jeg aner ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg faktisk hadde brukt opp 4-500 kr på det dritspillet.

Lenke til kommentar
syntes cs er ganske dårlig.. havner langt nede på lista hos meg, det samme gjør spider-man 2, doom 3, +et par andre som jeg ikke kommer på i farten.

:thumbdown: CS suger. Det er så ensformig og gammalt. Spill som Battlefield Vetnam skal man ha :thumbup:. Det skal være variert og bra, ikke som CS

Lenke til kommentar

Cs suger totalt ja. Skjønner ikke hva det er som gjør folk så spenn hekka gærn over det. Var på et LAN en gang, en dude som campa (er vel det det heter ikke sant?) og sto bak en kasse hele tiden. Ingen fant han, og det gikk flere runder. Da det plutselig kom en stakkars springenes forbi kassa han gjemte seg bak, sef var den andre duden drept, mens han som campa ropte ut "Ser dokker kor jævla god æ e!"

 

Nei, det spillet havner langt nede på lista mi.

 

Jeg digger BF:V, men på et LAN jeg har vært på har var det 2 min BF, og noen dager CS. Derfor er jeg slutta totalt å gå på LAN her oppe. Betaler ikke for å ligge å sove, det kan jeg gjøre gratis hjemme ;)

 

(Edit: en del skriveleifer, spiller Runescape samtidig)

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Hmm.. lenge siden jeg spilte igjennom det.

Men jeg syntes i bunn og grunn at det ble veldig mye løping "fram og tilbake", lyden var stort sett fraværende.. og vel, jeg likte rett og slett ikke spillet sånn generelt sett. Håper det er lov. :)

 

På den andre siden var/er jeg en stor fan av Monkey Island, Space Quest, Kings Quest (1,2 og 3), og Hero's Quest. :innocent:

Lenke til kommentar

Kommer sikkert til å provosere en del, men nr 1 på min ille liste må være cs. Jeg begynte å se sannheten rundt 2 år sia, plutselig en dag slo den meg i ansiktet også kom jeg på hvor ræva cs egentlig er og jeg har ikke prøvd det siden. Og det er jeg glad for. Håper alle dere csfreaks der ute ser sannheten etterhvert. :yes:

Lenke til kommentar
Hmm.. lenge siden jeg spilte igjennom det.

Men jeg syntes i bunn og grunn at det ble veldig mye løping "fram og tilbake", lyden var stort sett fraværende.. og vel, jeg likte rett og slett ikke spillet sånn generelt sett. Håper det er lov. :)

 

På den andre siden var/er jeg en stor fan av Monkey Island, Space Quest, Kings Quest (1,2 og 3), og Hero's Quest.  :innocent:

hmm, egentlig ikke, BASS er en av de store klassikerne. fy skam seg!

:)

Lenke til kommentar
Twilight 2000 (gammelt udugelig strategi/rpg uten særlig poeng)

Golden Axe

Millennium 2000 (tror det var navnet.. alt var "digitalisert" i spillet)

Beneath a steel sky - Fulgte med en eller annen creative cdrom pakke

Whoa! Forsiktig nå! BASS er et av det aller beste spillene jeg noen sinne har spilt, sammen med Indiana Jones and the fate of Atlantis! Et av de første jeg spilte også.

 

Det spillet er jo genialt! God story, varierte "locations", morsomme komentarer, og ikke minst, en fantastisk skildring av framtiden!

 

Du synes kanskje ikke det er bra, men er det det dårligste spillet du noen sinne har spilt? :ermm:

 

EDIT: Oisann, det er visst ikke bare meg som synes det, hvis man ser på postene over mine :thumbup:

Endret av Mongo FuRY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...