Gå til innhold

Verste PC-spillet noen sinne


Anbefalte innlegg

Vet ikke om noen har laget en slik topic før men jeg så en med de verste spillene i sommer.........men NOENSINNE!!! det verste spillet til pc ??

 

selv mener jeg at spiderman 2 (vet at det akuratt kom ut men det er det hittil verste spillet når man tenker på det man kan utrette i dag) var en real fiasko :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke om noen har laget en slik topic før men jeg så en med de verste spillene i sommer.........men NOENSINNE!!! det verste spillet til pc ??

 

selv mener jeg at spiderman 2 (vet at det akuratt kom ut men det er det hittil verste spillet når man tenker på det man kan utrette i dag) var en real fiasko :thumbdown:

Spiderman 2, det verste noenesinne? Tror du overdriver litt her, jeg har selv abre prøvd det littegrann på PS2 og jeg var ikke mektig imponert, men heller ikke direkte skuffet, det var en 4'er på terningen ;)

 

Det verste, er jammen ikke sikker :dontgetit:

Lenke til kommentar
Vet ikke om noen har laget en slik topic før men jeg så en med de verste spillene i sommer.........men NOENSINNE!!! det verste spillet til pc ??

 

selv mener jeg at spiderman 2 (vet at det akuratt kom ut men det er det hittil verste spillet når man tenker på det man kan utrette i dag) var en real fiasko :thumbdown:

Spiderman 2, det verste noenesinne? Tror du overdriver litt her, jeg har selv abre prøvd det littegrann på PS2 og jeg var ikke mektig imponert, men heller ikke direkte skuffet, det var en 4'er på terningen ;)

 

Det verste, er jammen ikke sikker :dontgetit:

 

Tingen er at konsoll-versjonene av spiderman 2 visstnok er et bra spill, men av en eller annen grunn bestemte kjøtthuene seg for å lage et helt annet spill til pc-platformen; og pc-utgaven skal visstnok være helt forferdelig.

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Tjah... ække godt å si, ettersom at jeg itte kjøper eller prøver dårlige spell.

 

Men en av de dårligste jeg har spelt er nok Herox. Broren min vart lastoman før, så han lasta ned alle mulige møkkaspæll, og herox vart en av dem. Me prøvde det i 5 min kansje, og SLETT! Er nok mange mye dårligere spell, men ikke som jeg har prøvd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...