Gå til innhold

Britney Spears - Everytime, ripoff?

Goophy

Anbefalte innlegg

Meneh, folkens..noen som har funnet ut hva det metal bandet heter da?

Vil høre de to sangene og sammenligne de to.

Aner ikke.

Kan se om jeg får lånt meg en digital platespiller nå snart så jeg kan få den inn på pc'en.

Eneste forskjellen er at det ikke er piano i intro og outro på den jeg har...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja og nei. Du kan dømme så mye musikk du bare ønsker, men du kan ikke bruke ordet talentløs og bli oppfattet seriøst - med mindre du kan backe det opp faglig. Jeg var ute og ruslet en tur i kveldsola nå nettopp. Og da slo det meg som lyn fra klar himmel; talent har jo absolutt ingenting med personlige preferanser å gjøre! Talent er jo ren teknikk eller evnen til og gjøre eller utrykke noe. Intet annet. Så skal du kalle noen for talentløs, så må du kunne bevise det.

Som jeg tidligere har sagt: "Talentløs" er en talemåte, bit deg merke i det, EN TALEMÅTE. På samme måte synes jeg FrP, plastikkpelikaner og Linkin Park er totalt talentløst. Det er et ord, et uttrykk. Du MÅ ikke tolke det på din egen spesifiserte måte, til og med når du har blitt fortalt opptil flere ganger at det IKKE er den meninga som ligger bak. Jeg må for øvrig ikke bevise en skit, talentløs/rævva/totalt misfostra møkkamusikk i min oppfatning. For all del, jeg hindrer ingen i å like det, men dette er MIN MENING.

Og så litt off-topic: blir du lett hissig, haltan?

:p

Jeg blir hissig når en nisse stempler meg som en generaliserende drittsekk, kun fordi jeg brukte ordet "talentløs" (jeg gidder faen ikke spesifisere IGJEN) om den bedritne oppkastmusikken plateselskapet hennes spytter ut av PC'en og slenger den overpolerte tyggisstemmen på. Ja, da blir jeg skikkelig provosert. Jeg mener hva jeg vil, og jeg trenger ikke dine politisk korrekte spesifikasjoner for å regulere meg. Når du da attpåtil forteller meg at "jeg forandrer meningen av ordene" (piss) og "trekker meg ut" (piss) med en ydmykende tone, ja da får jeg F meg nok. Dull så mye du vil med den talentløse plastikkdokka, men ikke, ikke prøv å fortelle meg hva JEG mener med det jeg sier.

Om å gjøre å skrive lengst eller?

Ingen tvinger deg til å lese.

Lenke til kommentar

Personlig skjønner jeg ikke åssen folk kan like sånn type musikk som Britney Spears "og de der". Alt sammen er jo talentløst. De langer ikke musikken selv, ikke testene (finnes seff unntak) og få av dem kan synge i det heletatt..

Ordentlig musikk er når musikken er lag selv, man har virkelig jobba for å lage musikken, ikke bare fått et ark i hånda og "syng dette, og vis fram kroppen din". Det blir for talentløst, rett og slett.. Dette er min mening, og det er langt ifra no angrep på de som liker Britney osv...

Lenke til kommentar
Personlig skjønner jeg ikke åssen folk kan like sånn type musikk som Britney Spears "og de der". Alt sammen er jo talentløst. De langer ikke musikken selv, ikke testene (finnes seff unntak) og få av dem kan synge i det heletatt..

Ordentlig musikk er når musikken er lag selv, man har virkelig jobba for å lage musikken, ikke bare fått et ark i hånda og "syng dette, og vis fram kroppen din". Det blir for talentløst, rett og slett.. Dette er min mening, og det er langt ifra no angrep på de som liker Britney osv...

Tja, både ja og nei. Musikk er tross alt musikk, uansett hvordan vi vrir og vender på det. Det er klart at noen liker Britney, andre liker Metallica, greit nok. Man tar da musikk for musikk, ikke alt annet. Problemet mitt med Britney i så måte er vel rett og slett at det skinner rett igjennom at hun bare blir fortalt hva hun ksal synge, og at låtene spiller mer på den spretne rompa i musikkvideoen, enn på stemmen og lyrikken i låta.

:shrug:

Lenke til kommentar
Nei, men du (og Arctick) skriver ekstremt lange innlegg som ikke har noe med topicen å gjøre.  Plassen dere tok opp på nettleseren min kunne vært fylt med on-topic kvalitetsinlegg istedet.

Jeg synes det er ganske relevant for temaet, egentlig. Tråden handler i bunn og grunn om at Britney ikke skriver låter selv, derav springer debatten om hvorvidt hun er talentløs eller ei.

Stakkars nettleser da, du får slenge den på sofaen for litt hvile da vet du. :roll:

EDIT:

For en vittig bruk av bilde.

:roll:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Er ikke noen Britney Spears fæn men synes Everytime er en fin sang i forhold til de andre "hun" har laget.

Melodien er fin og sangstemmen er flott.

Hva synes dere i forhold til hennes tiligere sanger. :hmm:

Endret av ASW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...