Gå til innhold

Britney Spears - Everytime, ripoff?

Goophy

Anbefalte innlegg

Hørte denne sangen for første gang idag da jeg zappet meg innom MTV noen minutter.

Synes det var noe veldig kjent med lydsporet gjennom hele sangen og løp til vinylsamlingen min.

Der lå det en 6" kun merket Blacksun 2001 (Blacksun er et Metal-label), og der var det visst en instrumeltalversjon av "Everytime", nesten identisk med den jeg nettopp hadde sett/hørt på tv.

Det teite er at jeg ikke aner hvor jeg fikk den lp'en fra eller hvem/hva som har laget musikken på den.

Så jeg lurte på om noen har hørt det før eller noe?

Synes det er litt tvilsomt at de ikke gidder å lage musikken til stakkars Britney selv mer.

(Kan godt hende de bruker den lovlig, men jeg bare lurer).

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er mange artister/musikere som ikke har fantasi til å lage noe bra selv og prøver og bruke andre sitt i stedet(med litt forandring) for å bli berømt.

Holdt på å flire meg ihjel da jeg så videoen med Britney spears i I love Rock'n Roll skikkelig talentløs versjon.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar
Er mange artister/musikere som ikke har fantasi til å lage noe bra selv og prøver og bruke andre sitt i stedet(med litt forandring) for å bli berømt.

Holdt på å flire meg ihjel da jeg så videoen med Britney spears i I love Rock'n Roll skikkelig talentløs versjon.

Oh yeah, for Britney trengte virkelig den coveren for å bli berømt....

Le i vei folkens, jeg ler av dere.

Lenke til kommentar

Morsomt at kulturfascistene ikke kommer over at Britney Spears har suksess. Nå tror en eller annen dåre at han skal dra henne ned i gjørma ved å ta henne i stjeling. Og resten av gjengen følger villig etter.. :cry:

Endret av fjotten
Lenke til kommentar
Nå tror en eller annen dåre at han skal dra henne ned i gjørma ved å ta henne i stjeling.

Hvis du sikter til meg nå må jeg nok rette litt på det inntrykket.

Jeg lurte bare på hvem som hadde originalen, iogmed at lp'en jeg har ikke er merket med annet enn label.

Britney bryr jeg meg egentlig ikke om, ei heller om låtskriverene hennes stjeler ting i hytt og pine.

Var kanskje dumt å spørre her ja.

Lenke til kommentar
Morsomt at kulturfascistene ikke kommer over at Britney Spears har suksess. Nå tror en eller annen dåre at han skal dra henne ned i gjørma ved å ta henne i stjeling. Og resten av gjengen følger villig etter.. :cry:

Dette med Britney beviser jo bare en ting vi alltid har vist:

Hun har ikke talent i det heletatt, eneste hun kan, og som hun egentlig ikke kan alikevel , er og synge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...