Goophy Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hørte denne sangen for første gang idag da jeg zappet meg innom MTV noen minutter. Synes det var noe veldig kjent med lydsporet gjennom hele sangen og løp til vinylsamlingen min. Der lå det en 6" kun merket Blacksun 2001 (Blacksun er et Metal-label), og der var det visst en instrumeltalversjon av "Everytime", nesten identisk med den jeg nettopp hadde sett/hørt på tv. Det teite er at jeg ikke aner hvor jeg fikk den lp'en fra eller hvem/hva som har laget musikken på den. Så jeg lurte på om noen har hørt det før eller noe? Synes det er litt tvilsomt at de ikke gidder å lage musikken til stakkars Britney selv mer. (Kan godt hende de bruker den lovlig, men jeg bare lurer). Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Er mange artister/musikere som ikke har fantasi til å lage noe bra selv og prøver og bruke andre sitt i stedet(med litt forandring) for å bli berømt. Holdt på å flire meg ihjel da jeg så videoen med Britney spears i I love Rock'n Roll skikkelig talentløs versjon. Endret 31. juli 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hihi, Britney covra et black metal band? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Kan se sånn ut. :!: Leter og spør litt rundt omkring nå... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Haha, dritbra. Håper Britney blir busta, da skal hun vel få problemer, tenker jeg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Å herre. Rip den og legg ut så vi og kan le litt! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 kan vel hende hun kjøpte rettighetene? vel ikke vet jeg, men dette var spennende :!: Lenke til kommentar
tbend Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Å herre. Rip den og legg ut så vi og kan le litt!.... Sier det samme... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Humms, tror det kan bli litt vanskelig. Men det er bare et 3 min langt spor som er tilnærmet lik identisk, bare litt annen begynnelse og slutt... Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Er mange artister/musikere som ikke har fantasi til å lage noe bra selv og prøver og bruke andre sitt i stedet(med litt forandring) for å bli berømt. Holdt på å flire meg ihjel da jeg så videoen med Britney spears i I love Rock'n Roll skikkelig talentløs versjon. Oh yeah, for Britney trengte virkelig den coveren for å bli berømt.... Le i vei folkens, jeg ler av dere. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Fjotten: Uansett, Britney lager vel uansett ikke sangene sine selv? Forresten, om du mener det du sier, eller er du DrDoogie som er kommet hertil for å gjøre narr av de høyre-orienterte på forumet? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Utrolig teit av henne hvis hu har stjelt den sangen.. Mista bare mer respek for henne Hvis jeg i det heletatt hadde noe respekt for henne da... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Utrolig teit av henne hvis hu har stjelt den sangen.. Er jo ikke akkurat hun som bestemmer det da. Hun må vel synge det plateselskapet/produsentene sine ber henne synge. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 hihi, så artig. Jeg må laste sangen ned og høre begge versionene *tenke* jeg..laste...BS..huff Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Morsomt at kulturfascistene ikke kommer over at Britney Spears har suksess. Nå tror en eller annen dåre at han skal dra henne ned i gjørma ved å ta henne i stjeling. Og resten av gjengen følger villig etter.. Endret 1. august 2004 av fjotten Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Nå tror en eller annen dåre at han skal dra henne ned i gjørma ved å ta henne i stjeling. Hvis du sikter til meg nå må jeg nok rette litt på det inntrykket. Jeg lurte bare på hvem som hadde originalen, iogmed at lp'en jeg har ikke er merket med annet enn label. Britney bryr jeg meg egentlig ikke om, ei heller om låtskriverene hennes stjeler ting i hytt og pine. Var kanskje dumt å spørre her ja. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Ikke hør på trollet. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Morsomt at kulturfascistene ikke kommer over at Britney Spears har suksess. Nå tror en eller annen dåre at han skal dra henne ned i gjørma ved å ta henne i stjeling. Og resten av gjengen følger villig etter.. Dette med Britney beviser jo bare en ting vi alltid har vist: Hun har ikke talent i det heletatt, eneste hun kan, og som hun egentlig ikke kan alikevel , er og synge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå