LilleG Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Han var jo bare drit flink da Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 hehe .. :!: drukket litt mye han Lenke til kommentar
chil Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 drukket? ser mere ut som noen kjemikaler syns nå jeg. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hahaha, sykeste jeg har sett på veldig veldig lenge Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Paaarty! Party! Endret 30. august 2004 av kennethdammyr Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 dont smoke and dance. sir jeg bare haha noe av det sykeste jeg har sett. :!: :!: :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 hmm... han kan lære å danse... han må bare ta det litt roligere og slutte med å starte gressklippere, slutte med syre, finne en annen sang og gjerne kutte av armene Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Det jeg synes var mest komisk med den filmen var teksten: Ikke all dansing foregikk på senen Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Så utrolig JÆVLIG det må være å være slike folk! (da tenker jeg at du er på et arrangemant, du er dopa på noe kraftigere enn kaffe, og du danser, dette blir så lagt på internett!) Ja han så dopa ut! hehe Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Kanskje han bare er _veldig_ glad i trance? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Han har jo faktisk litt skills, er faktisk ikke så mange som kan danse så voldsomt, og likevel holde rytmen, og få det til å passe så bra til musikken. Dessuten er det få som hadde turt å gjøre det uten for et dansegulv/ute foran folk, selv om de var ganske dopet Hadde dette vært filmet inne på et diskotek hadde ingen stusset over det Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Øy. Kossen fekk du ein film av meg? Eller det er bare en som danser akkruat som meg gitt Lenke til kommentar
jansi Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 HAHAHAHAHA :!: :!: dette beviser det jeg har sagt, det er ikke har det bra her i verden. Veldig morsomt :!: Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Det der kan man IKKE kalle dansing! Det der var kun en dopa fyr som tok helt av! Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 dette beviser det jeg har sagt, det er ikke har det bra her i verden. Kloke ord, det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå