Stian B. Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Er det noen som har dette kortet; MSI FX5900XT? I såfall,noen spørsmål angående det. Det kjører på standard 390mhz core 3D,og 700mhz minne. Noen som har prøvd å stille opp frekvensen,som feks Gainward sitt FX5900XT,core 450\780(?) ? Det er også et program med,MSI 3D Turbo Exsperience,noen som får dette til å virke? Bare feilmeldinger når jeg starter det.Har nyeste versjon. Og hva er å anbefale,MSI sine Nvidia drivere,som det følger litt ekstra med på i forhold til Nvidia sine offisielle,eller rett og slett,Nvidia sine? Nyeste MSI sine er 61.23 trur jeg,og Nvidia 61.77. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 MSI har ikke egne drivere. Det er de samme driverne som Nvidia Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 MSI har ikke egne drivere. Det er de samme driverne som Nvidia Er de samme,men som sagt det følger litt ekstra med på de.Litt mer innstillinger og slikt. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg kjører nvidia sine. Ikke klokker jeg heller. _ johanf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå