stian123 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Hei! Hvordan var denne siden? PS: Ikke min side #link fjerna av moderator jankee, vurdering av "fisker" skal vere eins eigen ikkje for å bruke til personuthenging. # Endret 31. juli 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Et ord: Tragisk! starte på nytt! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Uff, ja. Det ble litt mye tull og tøys. Ingeting hang sammen og det var stressende å lese. Fjern alle reklamegreiene og start på et nytt design, det er nok det beste... Edit: Var jo ikke din side engang jo, så idiotisk å poste dette... Endret 31. juli 2004 av Goophy Lenke til kommentar
N* Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 jeg er ikke den som bør klage på andres siden men: grusom. den er jo full av reklame! merkelig bakgrunn og... forresten så gidder jeg ikke skrive alt som ser rart ut med den i tilfelle det er en spøk så gidder ikke jeg være den som gikk på den. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Nei ikke noe spøk, en som kom på min side for en stund siden og sa at hans side var mye bedre enn min. I og med at jeg ikke har så peilig, la jeg ut min side for kommentarer, og nå denne. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Du kunne ikke ha spurt med én gang hvilken vi syntes var best, hvis det plager deg sånn at noen hevder at deres side er bedre enn din? Hans side var imidlertid bedre, siden din bare er en "forbidden"-melding for tida. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Ja, lager side nå. Så bare vent hehe Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Du kunne ikke ha spurt med én gang hvilken vi syntes var best, hvis det plager deg sånn at noen hevder at deres side er bedre enn din? Plager meg jo ikke så mye, men unødvendig og komme sånn på min side. Det er jo ikke gøy når noen slenger dritt på siden din. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Du kunne ikke ha spurt med én gang hvilken vi syntes var best, hvis det plager deg sånn at noen hevder at deres side er bedre enn din? Plager meg jo ikke så mye, men unødvendig og komme sånn på min side. Det er jo ikke gøy når noen slenger dritt på siden din. Nei, når det kommer fra en slik fjortis av uhørte dimensjoner, trenger du vel på en måte ikke å bry deg så hardt om det. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Neida... Det er vel sant. Overreagerte vel. BTW: Hvor er sida di hen da, Mikka? Endret 31. juli 2004 av stian123 Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hvorfor i alle dager er det reklame på siden? Du kan umulig bli sponset. Bytt bakgrunn, header og farger på skriften. Da nærmer du deg noe. Og ikke tro at du har bedre side enn mikka. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Hvorfor i alle dager er det reklame på siden? Du kan umulig bli sponset. Bytt bakgrunn, header og farger på skriften. Da nærmer du deg noe. Og ikke tro at du har bedre side enn mikka. Nei. Les igjen og rediger innlegget ditt Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Bare lurer.. Hvorfor i alle verdens land og dager ber du om kritikk på et design du ikke har laget selv? Misbruk av WDS-forumet. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Bare lurer.. Hvorfor i alle verdens land og dager ber du om kritikk på et design du ikke har laget selv? Misbruk av WDS-forumet. Fordi han ville avgjøre en slags "konkurranse" mellom sin egen og denne siden. Sida mi ble tatt ned av start.no uten at jeg vet hvorfor en gang i sommer. Jeg har en ny side under utvikling. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg har en ny side under utvikling. Og den bør du f**n meg få ut litt kvikt - den er seriøst noke av det finaste eg har sett av websider! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg har en ny side under utvikling. Og den bør du f**n meg få ut litt kvikt - den er seriøst noke av det finaste eg har sett av websider! Nååh.. Tusen tusen takk for det! Men ikke skap for høye forventninger nå.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Stenges. Trådstartar er ikkje ute etter å få konstruktiv kritikk på eit design, mne henge ut ein annans webside. Dermed er det både misbruk at webdesign og kan grense til personuthenging. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg