Christian86 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Får først beklage den dårlig forumleringen på emnet. Kjøpte en Stylus 935 printer på tilbud. Veldig fin printer, som også skulle ha BT. Da jeg mottok denne så viste det seg å være feil, og at det hadde skjedd en glipp under informeringen om produktet. Okei tenker jo jeg, det er ikke verdens undergang. Butikken er hjelpsom og sender utstyr som skal gi den Bt mulighet. Frakfritt og alt. Jeg befinner meg nå i 7. himmel, men den gang ei. jmf. Comp. så er ikke utstyret ment å fungere for printeren. Spørsmålet nå er hva jeg egentlig kan be om? jeg syns butikken har gjort en kjempe jobb for meg. De lot meg til og med få legge til en 200Gb og eksternt kabinett i forsendelsen uten ekstra frakt for meg. noen som har noen meninger? update: Printeren kom på tirsdag i forrige uke, men trass i at jeg sa vi skulle beholde emballasjen så kastet foreldrene mine den. Testet disse oppimot printeren: Travelmate 8003 6310 7610 og H3870 om testenheter. Eneste som fant BT enheten var Nokiaen, men det var når jeg holdt den ca 30 cm unna senderen,men den kunne ikke koble seg til. Endret 31. juli 2004 av Christian86 Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Siden embalasjen til produktet nå er bort-weck™, så ville jeg forsøkt å være rimelig ydmyk når jeg henvendte meg til butikken. F.eks så kan du forsøke å prøve å få godtatt printeren og det ekstra utstyret på angreretten (så fremt alt er kjøpt fra en nettsjappe og det er mindre enn 14 dager siden)... mot evt. et lite fratrekk i prisen fordi embalasjen er borte. Sånn jeg ser det, er du på rimelig tynn is, siden embalasjen er borte. At det har vært feilinformasjon er en ting, men ditt ansvar for produktet er likevel 100%. Embalasje (altså ikke forseglingsplast ol.) er en del av produktet, og butikken vil kunne få et vesentlig tap på produktet, siden embalasjen er borte. Butikken har også forsøkt å rette på skaden, ved å sende deg det ekstra bluetooth(?)-adapteret ... Jeg ville prøvd den ydmyke, "snille" varianten og håpe på å finne godvilje hos butikken... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Butikken har også forsøkt å rette på skaden, ved å sende deg det ekstra bluetooth(?)-adapteret ... Det var nok ikke ekstra, men et forsøk på en løsning som gir BT mulighet slik som produktet lovet. Dessverre fungerte ikke det. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 case closed i hvert fall=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå