StifMeister Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Når jeg skal spille musikk, får jeg opp denne meldingen: Windows Media Player cannot play the file because there is a problem with your sound device. There may not be a sound device installed on your computer, it may be in use by another program, or it may not be functioning properly. Dette skjer med alle lyd relaterte filer....Jeg har prøvd å sjekke i Kontroll Panel men der er alt blankt lixom, kan ikke trykke på noe.... Vær så snill å hjelp meg, jeg trenger lyd !! Mvh -StifMeister- Lenke til kommentar
StifMeister Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Har prøvd i winamp å iTunes og men får samma feil melding der...(bortsett fra Windows Media Player delen da) Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Er det intergrert lydkort, eller har du et pci (Audigy o.l) avinstaler det, legg inn de siste driverene pleier å gjøre susen det Lenke til kommentar
StifMeister Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Har integrert, hvor finner jeg drivere til det ? Lenke til kommentar
BigZ Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Har integrert, hvor finner jeg drivere til det ? Hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
StifMeister Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Er Dell pc, vet ikke hvilket hk jeg har, var sånn jobbløsning greier... Lenke til kommentar
BigZ Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Er Dell pc, vet ikke hvilket hk jeg har, var sånn jobbløsning greier... hva heter dell pc'en da? Lenke til kommentar
StifMeister Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 dell Dimension 8300 Lenke til kommentar
BigZ Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 dell Dimension 8300 Ifølge internett har du Soundblaster Audigy 2. Da finner du drivere på Creative sine sider (Trykk på linken) Lenke til kommentar
BigZ Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Gå inn i kontrollpanel - legg til/fjern programmer. Avinstaller Soundblaster, restart og installer nye drivere. Ordner seg da skal du se. Lenke til kommentar
StifMeister Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg har ikke SoundBlaster Audigy 2 her oppe lenger, jeg tok det ned til den andre spille PCen min...Jeg har avinstallert driveren for lenge siden, har ikke hatt problemer før idag.... Lenke til kommentar
BigZ Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Gå inn i system/maskinvare/enhetsbehandling, og se hva som står under lydkort da. Fjern det, restart og da vil driverne installere seg automatisk på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå