Jakob Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Hei. Har tenkt å kjøpe Gainward GF4 Ti4200 når det kommer(se sign ). Har noen viktige spørsmål: Har hørt at mitt MSI K7T266Pro HK ikke har nok spenning for GF4 kortet.. Kan noen bekrefte/avkrefte dette?? Blir lite vits i å kjøpe et kort som ikke virker... Har 250w strømforsyning. Kan jeg kjøre Gf4 kortet på det?? Blir litt ergelig å måtte kjøpe ny PSU til 600 kr.. Noen andre konflikter som kan oppstå?? VIKTIG å få svar ellers kjøper jeg ikke kortet Min PC er: AMD tordefugl 1400 (133*10.5)/Cooler master MSI K7T 266 Pro (6380-le) WD 40g DVD/CD-RW 256 mb 2100 ddr SB Audigy lydkort ISDN kort FLOPPY Si ifra hvis jeg har glemt noe. Admin: Måtte poste på nytt pga lite seriøse svar. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 jeg vet at mx kortene ikke funker på det kortet, men geforce4 ti virker, har testet med både creative ti4400 og asus ti4600. har testet på tre forskjellige pro2-ru kort. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Jeg ville just in case kjøpt en litt sterkere strømforsyning. Selv amd annbefaler 300watt i sine system. Det kan hende du klarer deg med den du har, men med økt strømforbruk fra skjermkortet så kan det hende det blir litt knapt. Du får en chieftec 340 watts strømforsyning på komplett. Om dette er den samme som står i alle chieftec kabinett vet jeg ikke, men om det er den vikrer den både solid og bra. Veldig lange ledninger så du vil rekke over det meste. Stillegående også. La i hvert fall ikke merke til vifta i det kabinettet jeg kjøpte fra samme produsent og da var cpu vifta 19 db. Den koster 458 på komplett. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 når jeg kjørte 250W på min t-fugl 1,3 og gef3ti500 kunne jeg ikke overklokke på grunn av for svak strømforsyning. Lenke til kommentar
thoering Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Ei strømforsyning vil nok kanskje lønne seg ja. Jeg kjøpte nylig Enermax 350W med manuell viftestyring på microplex. Dritgod strømforsyning, lange og mange ledninger, veldig stille på akseptabel kjølenivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå