Gå til innhold

Til dere med 6800 kort -- FPS i FarCry?

j0sh

Anbefalte innlegg

Ser folk snakke om sinnsyke oppløsninger med aa og af i farcry, og allikevel har de god flyt. Jeg opplever FarCry som hakkete og kjører jeg igang fraps ligger denne på 60, helt til den plutselig legger seg nesten stabilt på 30 :hmm:

Er det noe jeg har gått glipp av siden jeg tydelig vis får betydelig dårligere flyt en flere andre? Kjører 1280x1024, af på 1, ingen aa og resten på "very high". Har 1.2 patchen med "fxc.exe" fra SDKen, 61.77 driverne og SP2 RC2 (dvs. Directx 9.0c). Hadde satt pris på om noen hadde noen ninjatriks å komme med :thumbup:

Specs er p4 [email protected], 1024 DDR400, GF 6800GT@Ultra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet egentelig ikke om du skulle få høyere FPS, og har egentelig ikke peil(har ikke fått mitt Ultra kort ennå), men tenkte jeg skulle nevne at andre har skrevet her at dersom man ikke har fjernet eldre drivere ordentelig først(spesiellt hvis du hadde ATI kort før), vil man kunne få "hakkete" 'performance'(beklager, men jeg skriver så mye på Engelske forum at jeg glemmer Norsken av og til...).

Endret av John P.
Lenke til kommentar

Prøvde to ganger på forskjellige brett, med 1280x1024, 4AA og 4AF og alt ellers på very high.

Avg: 46.721

Avg: 44.075

Spilte med et POV GF6800GT uklokket, P4 [email protected] og 1024 PC4000 og 61.77 driverne. Merker ikke noe hakking/dårlig flyt.

EDIT: Klokket kortet til 380/1100 og fikk da Avg: 58.539 på det samme brettet jeg fikk 46.721 på.

Endret av Cola-boks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...