Luv Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Til kamp for silikon Den amerikanske hæren tilbyr gratis silikonpupper dersom du verver deg. Å tjenestegjøre i det amerikanske militæret kan faktisk gjøre deg penere. Magasinet The New Yorker melder nemlig at amerikanske soldater blir tilbudt gratis plastisk kirurgi, og det er skattebetalerne som spanderer. I følge magasinet inkluderer tilbudet ansiktsløftning, fettsuging og brystforstørrelse. Også soldatenes familier kan fikse på fasaden dersom de ønsker. ? Hvem som helst i uniform er berettiget opersasjon, sier Dr. Bob Lyons som er sjef for plastisk kirurgi ved Brooke Army Medical Centre i San Antonio. The New Yorker melder videre at militære leger i løpet av tre år har utført 496 brystforstørrelser og 1,361 fettsugninger på soldater og deres pårørende. I følge en talsmann fra den amerikanske hær kommer dette av at «kirurgene trenger noen å øve seg på». Noe å foreslå for forsvarsminister Kristin Krohn Devold? Noe for den norske hæren? Hadde ikke skadet om det var realisert når jeg skal inn i armyen! Direktelink til saken Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Pøh. Jeg så mange bærter med fine bryst de timene jeg var i militæret.. :!: Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Kunne jo tenkt meg større pupper da... Lenke til kommentar
Luv Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Hmm, tror nok dem siktet til damer. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 større penis er vell et alternativ da Lenke til kommentar
Luv Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Ja, bare å sende brev til forsvarsminister Kristin Krohn Devold. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Ja, bare å sende brev til forsvarsminister Kristin Krohn Devold. Hun vil vel gjerne ha et par selv? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 HEHE, det tror jeg så gjerne! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 HEHE, det tror jeg så gjerne! Hun hadde vertfall trengt det... Lenke til kommentar
Luv Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Tror ikke jeg ville hatt henne forde.. :!: Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Tror ikke det er noen god løsning. Det er nok damer i forsvaret som det er... Endret 1. august 2004 av Shotgun Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 større penis er vell et alternativ da Får vel spam-mail snart: Enlarge your penis; JOIN THE ARMY NOW! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå