Andree Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Er det mulig å programere php mot en access database ? Og enventuelt... finnes det noen eksempler... (kode)? /Andree ----------------------------------------------- ...til alle som blir å kalle meg etter at jeg legger dette innlegget i feil kategori; mas heller på webansvarlig slik at innlegg i kategorien "programmering" havner på førstesiden til hardware.no (blandt nye innlegg)! Det gjør dem ikke idag, og derfor svarer svært få på innlegg i denne kategorien. Derfor legger jeg dette innlegget i annet om data. ----------------------------------------------- Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Enkleste er vel å bruke en sql base? php admin skal vist nok fikse dette ganske enkelt. Du kan jo sjekke det ut. Søk litt på google så finner du masse info. http://www.php.net har mye info. Lenke til kommentar
Andree Skrevet 26. april 2002 Forfatter Del Skrevet 26. april 2002 Har ikke tilgang til sql :sad: [ Denne Melding var redigert av: Andree på 2002-04-26 22:21 ] Lenke til kommentar
house Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 tviler på at det er mulig, men du har jo tonnevis med andre muligheter.. sql kan fåes på http://www.mysql.com der er det oxo windows server... simple... Housey Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 det er mulig å bruke php sammen med acces men det er ikke noe jeg vil enbefale deg å bruke. har slengt dvd-samlingen min inn i en acces database, og for moro skyld (og for testingens skyld) lagde jeg et script som viste alle filmene i databasen. tok et par sekunder for hele databasen å bli vist.... er visse begrensinger i acces som gjør at du ikke bør bruke denne formen for database på feks din egen hjemmeside... har kagt ut scriptet jeg brukte her. du må nok forandre litt på tabellen jeg har brukt her, men du ser iallefall gangen i det hele. lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå