supercub Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hei! Eg ser etter ei vifte som kjøler effektivt og som er stille... Kan nokon anbefale ei bra ei? Har tenkt å klokke prosessoren min..... Lenke til kommentar
razer Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Spørs hvor mye penger du vil bruke det... Er ikke penger det største hinderet kan jeg anbefale en Zalman CNPS7000 eller en Thermalright SLK eller SP med f.eks en 92mm papst vifte.. Lenke til kommentar
supercub Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Nei, pengar har eg. Men ikkje så villig til å betale veldig mykje. Kor mykje ligg dei viftene på da? Edit: fant Zalman CNPS7000 på netshop.no. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2226 Der står det oppe at den passar til Socket A, men under på spesifikasjonane står ikkje Socket A. Der det skrivefeil eller? Endret 1. august 2004 av supercub Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Sjekk ut Denna den er ikke bare bra, men den har et utseende som kommer til å få deg til å se "2" ganger ! btw:Husk Zalman sin er tung, så det lønner seg i tilfelle å bære den liggandes når du ske på lan O.L Endret 1. august 2004 av hauer Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Nei, pengar har eg. Men ikkje så villig til å betale veldig mykje. Kor mykje ligg dei viftene på da? Edit: fant Zalman CNPS7000 på netshop.no. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2226 Der står det oppe at den passar til Socket A, men under på spesifikasjonane står ikkje Socket A. Der det skrivefeil eller? Den må festes i de fire hullene rundt sokkelen, så hvis du ikke har de hullene, kan du glemme denne... Lenke til kommentar
supercub Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Eg har eit Asus A7V8X. Har det kortet dei 4 hola? Lenke til kommentar
supercub Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Sjekk ut Denna den er ikke bare bra, men den har et utseende som kommer til å få deg til å se "2" ganger !btw:Husk Zalman sin er tung, så det lønner seg i tilfelle å bære den liggandes når du ske på lan O.L Rekna med eg går for den Det går vel fint å montera den på mitt HK? Trenge den ekstra straum? Bør eg ha større vifte enn den som følger med? Fårstår eg rett kan den klokke til 3.2 Ghz med vifta som er med? Håpar nokon kan svare meg på desse spørsmåla Endret 1. august 2004 av supercub Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hvem av dem ? ingen av dem trenger noe ekstra strøm ! sjekk ut Detta der ser du hvem HK den passer på ! Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hva med Asus P4 S800-mx hovedkortet? Vil dette funke med Zalman CNPS7000A-Cu?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå