crapgame Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 jeg og noen andre skal sykkle noen ritt til høsten, men trenger en ny sykkeldrakt og har ved den anledning tenkt til å se om det er mulighet til å kunne designe en eller bestemme utseendet på den nye drakta. vet noen om hvor man kan gjøre dette enten på nette eller en butikk? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 øh. WTF?? lage egen sykkeldrakt??? Ingen som vil høre om det . Skal du designe no så må det bli cs map kjøp en våtdrakt eller no . Detta vart en mongo topic.. no offence Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) blablabla jeg er 14. Om du ikke kan hjelpe ham på noen måte ned sykkeldrakt, hvorfor poster du? Synes topicen var helt relevant, jeg. Skal du designe no så må det bli cs map ------------- Trådstarter: Du kan jo forhøre deg med et trykkeri som trykker t-skjorter (silketrykk osv.) om de kan hjelpe deg? Ellers ER det jo mulig å kjøpe stryk-på-ark osv. men det blir vel ikke direkte proft. Endret 31. juli 2004 av HalTan Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 øh. WTF?? lage egen sykkeldrakt??? Ja.. Ingen som vil høre om det . Jo.. Skal du designe no så må det bli cs map Nei.. kjøp en våtdrakt eller no . Nei.. Detta vart en mongo topic.. Nei.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 øh. WTF?? lage egen sykkeldrakt??? Ingen som vil høre om det . Skal du designe no så må det bli cs map kjøp en våtdrakt eller no . Detta vart en mongo topic.. no offence Du er saklig, vet jeg. Kan du gjøre oss alle en tjeneste? Lenke til kommentar
Danko Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Ta kontakt med Norges Sykkelforbund, så henviser de deg videre til en produsent. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Detta vart en mongo topic.. Ingen som vil høre om det . Nei, dette var ingen Mongo topic.. Og ingen som vil høre om det? Jo, det tror jeg faktisk.. Hvis du ikke har noe mer fornuftig å si, kan du egentlig bare holde godt kjeft.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå