horebore Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Skal kjøpe enten en X31 eller X40, og har et spørsmål angående mulighetene for eksternt CD/DVD drev. Disse maskinene har såvidt jeg har forstått innebygget en såkalt "powered" usb port som kan drive IBMs eksterne CD/DVD drev uten strømforsyning til dette. Problemet er at IBMs drev er ekstremt dyrt, og jeg lurte på om andre (billigere) eksterne CD/DVD-løsninger også kan drives av denne porten. Liker f.eks. LG's løsning, med eksternt CD/DVD drev til rett over tusenlappen på Komplett, men finner ingen plass om denne kan brukes uten ekstern strømforsyning! Setter stor pris på all hjelp! Lenke til kommentar
horebore Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Da var X40'en bestilt, men jeg er fortsatt like usikker på cd/dvd problemet. Har utrolig lite lyst å være avhengig av strøm! Lenke til kommentar
hce Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Da var X40'en bestilt, men jeg er fortsatt like usikker på cd/dvd problemet. Har utrolig lite lyst å være avhengig av strøm! Jeg tror jeg må anbefale deg å kjøpe IBM sitt drev. En liten fugl har hvisket meg i øret at det er kun mulig å boote fra IBM sine optiske drev. Har du flaks så kan Mohammed komme med en uttalelse om problemet. Lenke til kommentar
horebore Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Oisann, det er jo enda mindre hyggelig! Prisen på IBM sine USB-drev er 3000+++ såvidt jeg kan finne Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Oisann, det er jo enda mindre hyggelig! Prisen på IBM sine USB-drev er 3000+++ såvidt jeg kan finne Sånn går det når du går i baret å kjøper IBM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå