Shikaru Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 jeg lurer på om jeg spiser mindre enn andre egentlig Spiser ikke frokost (en skjelden gang spiser jeg det da men) . kan hende jeg tar en skive ut på dagen også en liten middag (pluss godis i helga da) er det lite ?? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 ja, du kommer nok til å dø en tidlig død Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Du spiser mye mindre enn meg... Frokost er viktig. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Jeg spiser mat hver dag, jeg. Gjør ikke du Gohan? Idiotisk topic, og like idiotisk tråd. Endret 31. juli 2004 av dimiles Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 I will live forever.. or die trying.. jeg eter da når jeg er sulten da... er det en idiotisk tråd sier du ?? maybe there is Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 har ikke spist en skikkelig frokost på årevis. hender jeg tar meg et glass sjokolade melk før jeg slenger meg på pcen om morningen(som for meg er mellom kl 14 og kl 18), men det er det hele. eneste etter det er middag. har funker bra i årevis for meg... Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Spiser 1-3 skiver til Frokost.. Spiser middag, alt etter hva vi har.. Av og til blir det kvelds også.. 1-2 skiver.. Drikker selfølgelig også.. Endret 31. juli 2004 av Chosiso Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 noe sier meg at Gohan er en ny bruker som er en gammel en som ble utestengt for en (liten) tid tilbake får og spamme forumet med slike unødvendige posts .. samme avatar er ledetråde .. jeg tror jeg raporterer Gohan for multi kontoer jeg Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Spiser 1-2 skiver til frokost, 2-4 skiver til lunsj, masse middag, og en hel haug med skiver til kvelds Endret 31. juli 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 hm.. Hverdager: - 1 brødskive + en frukt til Frokost (07.00) - 2 brødskiver + grønnsaker (Agurk/Tomat/Paprika/etc. til lunch (11.30) - Middag til jeg føler jeg blir mett nok (17.00) - Noen ganger en frukt litt utpå kvelden.. 20.00 eller noe sånt.. På fridagene mine er det vel egentlig bare å stryke Frokosten... Da funker Lunchen som Frokost På Lørdager og noen Fredager blir det litt godis istedet for frukt på kvelden også Så mye spiser jeg.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg spiser vanligvis 5 måltider om dagen. -Frokost -Lunsj -Lunsj 2 -Middag -Kveldsmat Går med litt frukt og drikke innimellom også. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Når det er fri vakner eg til middag, og spiser middag vist det noko eg likar, vist ikkje går eg å kjøper noko.. Og lenger ut på dagen så tar eg meg alltid ein tur på rema Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Spiser ALLTID frokost. Tror ikke jeg har hoppet over en eneste frokost i løpet av mitt atten år lange liv. Ikke alltid jeg er like sulte da, men en brødskive eller noe frokostblanding blir det alltid. Spiser middag som andre normale folk... og kvelds hiver jeg som oftest i meg også. Spiser ofte epler () innimellom hvis jeg blir sulten. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Noen dager går jeg nesten konstant rundt og spiser på et eller annet. Andre dager er inntaket litt mer moderat. Menmen, det er deilig å aldri legge på seg samme hvor mye man spiser. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Når jeg har døgnrytmen jeg har når jeg går på skolen klarer jeg sjelden spise noe før klokka 11 ca. Men [hint til trådstarter]jeg tviler på at noen bryr seg.[/hint] Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 proteiner her i gården om morgenen....brødmat på morgenen gjør meg kvalm, vet ikke hvorfor Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg er ikke helt frokosttypen, og heller ikke lunsjtypen, så spiser bare en frukt eller yoghurt før klokken er 16.00. Hvis jeg skal på jobb, spiser jeg et måltid til når jeg kommer hjem (21.30), men hvis jeg skal trene, spiser jeg mer og skikkeligere. Hvis jeg er med venner, spiser jeg mer. Godteri spiser jeg når vi har det. Dessverre nekter mamma å ha brus i huset. Om du spiser for mye eller for lite, er vel opp til deg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Litt bs egentlig, at frokost er så forbanna viktig. Hvis man er i aktivitet før det første måltidet på dagen, får man forbrenningen i gang og det er først etter det at det er sunt å spise. Jeg spiser aldri frokost, på grunn av forbrenningen og fordi frokost er et måltid jeg må kjøpe. Dyr uvane, ja, men sunt. Endret 3. august 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Spiser aldri frokost. Skal jeg på skolen, dropper jeg frokost til fordel for 10 min ekstra søvn. Såklart. Har som regel ikke matlyst før klokka runder 10.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå