Gå til innhold

Hvor Ofte Spiser du Godis/mat?

Shikaru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har ikke spist en skikkelig frokost på årevis.

hender jeg tar meg et glass sjokolade melk før jeg slenger meg på pcen om morningen(som for meg er mellom kl 14 og kl 18), men det er det hele.

eneste etter det er middag. har funker bra i årevis for meg...

Lenke til kommentar

noe sier meg at Gohan er en ny bruker som er en gammel en som ble utestengt for en (liten) tid tilbake får og spamme forumet med slike unødvendige posts .. samme avatar er ledetråde ..

jeg tror jeg raporterer Gohan for multi kontoer jeg :yes:

Lenke til kommentar

hm..

Hverdager:

- 1 brødskive + en frukt til Frokost (07.00)

- 2 brødskiver + grønnsaker (Agurk/Tomat/Paprika/etc. til lunch (11.30)

- Middag til jeg føler jeg blir mett nok (17.00)

- Noen ganger en frukt litt utpå kvelden.. 20.00 eller noe sånt..

På fridagene mine er det vel egentlig bare å stryke Frokosten... Da funker Lunchen som Frokost ;)

På Lørdager og noen Fredager blir det litt godis istedet for frukt på kvelden også :)

Så mye spiser jeg..

Lenke til kommentar

Spiser ALLTID frokost. Tror ikke jeg har hoppet over en eneste frokost i løpet av mitt atten år lange liv. Ikke alltid jeg er like sulte da, men en brødskive eller noe frokostblanding blir det alltid.

Spiser middag som andre normale folk... og kvelds hiver jeg som oftest i meg også. Spiser ofte epler (:w00t:) innimellom hvis jeg blir sulten.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt frokosttypen, og heller ikke lunsjtypen, så spiser bare en frukt eller yoghurt før klokken er 16.00. Hvis jeg skal på jobb, spiser jeg et måltid til når jeg kommer hjem (21.30), men hvis jeg skal trene, spiser jeg mer og skikkeligere. Hvis jeg er med venner, spiser jeg mer. Godteri spiser jeg når vi har det. Dessverre nekter mamma å ha brus i huset. Om du spiser for mye eller for lite, er vel opp til deg..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Litt bs egentlig, at frokost er så forbanna viktig. Hvis man er i aktivitet før det første måltidet på dagen, får man forbrenningen i gang og det er først etter det at det er sunt å spise. Jeg spiser aldri frokost, på grunn av forbrenningen og fordi frokost er et måltid jeg kjøpe. Dyr uvane, ja, men sunt.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...