Sarion91 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Hei Jeg har en Creative MuVo TX, som jeg har klart og ødelegge batterilokket på... det som er ødelagt er den lille plastikk greia som grør at lokket sitter fast, den har knekket. Er det mulig og få kjøpt nytt lokk, elelr er det noe jeg bare kan glemme? Endret 31. juli 2004 av Sarion91 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) dårlig gjort å bumpe etter 2 timer, når reglene sier at det må gå 5 dager... var det ikke to batteripakker med den da? Hvis ikke tror jeg nok du må sverge til tape.. edit: tok bort ordet "sånne" og skrev batteripakker i stedet... Jeg mener i allefall å ha lest at du skulle få to batteripakker med den, og derfor også to lokk... Endret 31. juli 2004 av Musty Lenke til kommentar
Sarion91 Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Sorry at jeg maser, men jeg har dårlig tid, skal bort til en kamerat av meg... Nei det var ikke med to "batteripakker", det er muvo nx det følger med to "batteripakker" Endret 31. juli 2004 av Sarion91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå